laptop, ongeveer 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

floris1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Geachte lezer,

Ik wil graag een nieuwe laptop kopen, van ongeveer 800 euro. Het mag ook iets meer zijn.
Ik wil hem eigenlijk voor van alles gebruiken, ook voor gamen.
Ik heb zelf al aardig lopen zoeken, maar het is moeilijk een laptop met zowel een goede processor als een grafische kaart te vinden.

Ik ben zelf deze al tegengekomen: https://laptopleader.nl/artikel/7111810c166/Toshiba_Satellite_P300-1GI

Ik vraag me alleen af of die grafische kaart wel goed genoeg is om de nieuwste games een beetje redelijk te spelen.

Als u een andere goede laptop in deze prijsklasse weet dan zou ik dat graag willen zien.

Met vriendelijke groet,

Floris

hallo,

helaas moet ik je melden dat:
als je de nieuwste games op een laptop wil spelen dat bijna niet gaat
vraag me niet waarom maar het gaat gewoon niet

Het is waar, vele laptops beschikken ook niet over een echte beeldkaart, ze moeten het doen met het onboard VGA op het moederbord en dit is vaak niet goed genoeg om de nieuwere games te draaien...

Er zijn wel laptops die hier over beschikken, maar voor €800???

Ik denk niet dat je zoiets gaat vinden...
Je kan bij Dell zelf je laptop samenstellen (wat ik ook eens gedaan heb, omdat ik vind dat vele laptops een te zwakke processor hebben) en ik kwam uit op een laptop van €1500 (wel met alles er op en er aan..., zelf een 9 cel li-ion batterij...

Ik kon hem maximaal doen dalen tot 1200 euro denk ik...

(dit was online en dus met de extra korting van dell bij online bestellingen, niet vragen wat de normale prijs zou zijn :s)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan