laptop op projector aansluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zippo1949

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Ik heb een laptop Dell Latitude, en die wil ik kunnen aansluiten op m'n Hitachi LCD-projector ('beamer'). Om dat te kunnen bereiken, moet ik 't externe uitgangsbeeld van de laptop geactiveerd hebben en de laptop zélf ingesteld hebben op de LCD- en CRT-weergave, of alleen CRT-weergave.Weet iemand van jullie hoe ik dat allemaal moet doen? Op m'n desktop werkt de beamer prima, maar op de laptop geeft-ie niet thuis!
Alvast bedankt voor nuttige suggesties!

Afhangend van je Operating System (windows XP, 98, linux, whatever) zal het iets in deze aard zijn:

(Windows vermoed ik:)
Ga naar Start->configuratiescherm->Beeldscherm/weergave/je vind het wel:P->een tablad instellingen->onderaan.

Daar zou je moeten kunnen instellen dat je je externe uitgang ook wil gebruiken, op welke resolutie etc...

Als je specifieert welke versie van Windows je draait kan ik mss meer helpen.

Veel succes

Beste Arre,
hartstikke bedankt voor je reactie. Mijn laptop werkt onder windows 2000. Ik heb gedaan wat je schreef, maar 'weergave' zit niet bij de tabbladen. Toen heb ik 'vormgeving' geprobeerd, maar dat helpt niet. Heb jij nog meer ideeën?
Groeten, Zippo.

Zoals ze zeggen, een foto zegt meer dan duizend woorden:
http://www.mistywindow.com/windows/win-pics/display-properties-settings.png
Zo zou het er ongeveer uit moeten zien, als je alles vertaalt naar het nederlands.

Als je zo'n twee beeldschermen kunt instellen zit je op het juiste pad, het is dan gewoon een kwestie van wat prutsen in de resoluties van het tweede beeldscherm. Is dit niet zo kan het zijn dat je speciale software hebt meegekregen voor jouw grafische kaart. In dat geval zal je onderaan op geavanceerd moeten klikken (advanced) en wat zoeken naar je tweede output. Je wil dus best niet je beeldscherm opdelen in twee delen (ook wel cool) maar een clone van je eerste beeldscherm op de tweede output sturen.

Laat me maar weten hoe het er bij jouw uitziet,

arre

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan