rObiinnn
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 dec 2007
Hallo iedereen,
ik weet niet of ik in de goede rubriek plaats, maar mijn vraag luid alsvolgt..
Ik heb een Packerd Bell DOT_S.NL 310 / 10.1" laptop.
Hierop staan films die ik wil kijken op mijn tv.. (Samsung 5serie, Model; LE40B530P7WXXN)
Als ik deze aansluit met een normale VGA kabel krijg ik perfect beeld, alleen geen geluid. Heb ik geluid van de laptop zelf.
Nu heb ik een stekker gehaald, met aan de ene kant een 3.5"Jack aansluiten, en aan de andere kant 2 tulp aansluitingen.
Deze ingeplugd in zowel de laptop als in de tv kreeg ik nog steeds geen geluid.
Ik gebruik het programma VLC Mediaviewer om films te kijken.
De laptop heeft geen HDMI aansluiting dus ik kan geen HDMI kabel gebruiken om te proberen.
Heeft iemand ook dit probleem? Of heeft iemand een suggestie die kan helpen?
Zit het in de instellingen van de tv / laptop? Sluit ik het verkeerd aan? Moet ik andere kabels of whatever gebruiken?
Graag kijk ik uit naar antwoorden en suggesties!
Alvast bedankt.
ik weet niet of ik in de goede rubriek plaats, maar mijn vraag luid alsvolgt..
Ik heb een Packerd Bell DOT_S.NL 310 / 10.1" laptop.
Hierop staan films die ik wil kijken op mijn tv.. (Samsung 5serie, Model; LE40B530P7WXXN)
Als ik deze aansluit met een normale VGA kabel krijg ik perfect beeld, alleen geen geluid. Heb ik geluid van de laptop zelf.
Nu heb ik een stekker gehaald, met aan de ene kant een 3.5"Jack aansluiten, en aan de andere kant 2 tulp aansluitingen.
Deze ingeplugd in zowel de laptop als in de tv kreeg ik nog steeds geen geluid.
Ik gebruik het programma VLC Mediaviewer om films te kijken.
De laptop heeft geen HDMI aansluiting dus ik kan geen HDMI kabel gebruiken om te proberen.
Heeft iemand ook dit probleem? Of heeft iemand een suggestie die kan helpen?
Zit het in de instellingen van de tv / laptop? Sluit ik het verkeerd aan? Moet ik andere kabels of whatever gebruiken?
Graag kijk ik uit naar antwoorden en suggesties!
Alvast bedankt.