Laptop op TV via DVDspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0129

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Berichten
0
Hallo,
Ik heb een vraag: Hoe krijg ik mijn beeld van mijn laptop op mijn TV?

Ik heb het een en ander al gelezen op sites maar het lukt mijn allemaal niet, ik heb een Acer Aspire 5520G (met Vista). Er zitten wat stikkers op met het volgende:
- AMD Athlon 64 ×2 Dual-Cor processor TK-57 (1.9 Ghz, 2 × 256 KB L2 cache)
- Up to 896MB NVIDIA GeForce 8400M G TurboCache
- 3GB DDR2
- 15.4" WXGA Acer CrystalBrite LCD (8ms/220-nit)
- 250GB HDD
- DVD-Super Multi DL
- 802.11b/g WLAN
- Ready for output to HDTV
Ik verbind nu mijn laptop doormiddel van een 4p S-VHS stekker met mijn DVDspeler (omdat die stekker niet meteen op mijn TV past) en dan via mijn DVDspeler naar mijn TV met een scart kabel. (als jullie nog iets over mijn TV of DVD speler moet weten wil ik dan wel even op zoeken maar volgens mij is dat niet nodig toch?)
Ik heb mijn TV op het kanaal staan waar ik normaal DVD op kijk, niet AV maar EXT1. Maar hoe krijg ik nou mijn beeld van de laptop op mijn TV? Ik heb ook al het een en ander op mijn afstands bedieningen gekeken maar daar kwam ik ook niet echt verder mee...

Zou iemand mij kunnen kunnen helpen? AUB geen links van site geven want ik heb al gegoogled maar ik kwam er niet uit, ik heb ook al een klein beetje op HelpMij gezoch maar ik mijn laptop via DVD naar TV.

Alvast bedankt!
Joep
 
weet je zeker dat de svideo poort op je dvd speler een ingang is en niet de uitgang?
meestal is het de uitgang namelijk

maar met 1 van de volgende onderdelen kun je je laptop wel naar je tv brengen.

svideo-scart
scart-blokje.jpg


svideo-tulp
[smallimg]http://www.atcomp.cz/katalog/18407905/S-video4pin_a.jpg[/smallimg]
 
Ik heb alles al na gekeken en afgezocht en heb ik dat helemaal over het hoofd gezien. Je hebt gelijk bij de DVD is het een uitgang geen ingang. Gelukkig kan ik het kabeltje nog ruilen, had hem voor kerst gekregen.

Bedankt voor je hulp!
Joep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan