Laptop op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

mobieleauto

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2009
Hee :)

Ik heb een probleem. Ik heb een televisie deze :
142_G_1249867896948.jpg

Ik wil me laptop er op aansluiten. Me laptop beschikt over vga. Dus ik heb me laptop er op aangesloten via vga. Toen heb ik in windows m'n 2e beeldscherm aangesloten. Laptop opnieuw op gestart toen kreeg ik beeld maar toen ik er met me muis naar toe ging ging het flikkeren enz het beeld en ging het weer weg en kwam terug. Later met wat *****n deed ie het wel maar toen had ik me pc opnieuw op gestart en was deed hij het weer niet. Toen had ik nieuwe stuur programma voor me video kaart en Ati ccc gedownload. Maar nu krijg ik helemaal geen beeld meer. :( kan iemand me helpen want wil game'n op groot beeld :P
Mijn video kaart: Ati Radeon Xpress 200m Series (kan er gewoon css op spelen en battlefield en crysis!)
Prossesor: Intel Celeron M
Werkgeheugen: 1Gb

*aanpassing* Oja ik heb ook nog geprobeerd met een andere pc. Een betere als ik het dan doe krijg ik bij het opstarten gewoon beeld dan krijg ik me moederbord dingen enz en dan gaat het soms weer weg en dan bij het laaste windows inlogscherm gaat het weer weg. Maar ik wil het liefste op me laptop werkt.

Gr,

Laatst bewerkt:
Naja hij werkte wel even en weet niet hoe je dat kan checken en het is gewoon via vga dus de videokaart ziet het toch gewoon als een groot computer scherm

EDIT:Net opgezocht volgens mij kan hij het wel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan