Laptop op tv.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freddy1980

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2013
Dag beste mensen ik heb een vraag en hoop dat ik hier goed zit.Het gaat om mijn beeld op televisie als ik mijn laptop erop aansluit.Als ik mijn laptop aansluit krijg ik geen volledig beeld zoals het zou moeten.Ik gebruik een HDMI kabel dus dan zou je toch verwachten dat het perfect moet werken.Ik ga zo even foto plaatsen zodat jullie precies kunnen zien wat ik bedoel.Ik maak deze foto even met een hand camera.

foto 1.jpg

foto 2.jpg

foto 3.jpg

foto 4.jpg

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit beeld volledig krijg zoals op een monitor?Zou toch gewoon moeten kunnen neem ik aan.Door lichtval kreeg ik de foto's niet zo strak als ik ze had gewild.Maar het is duidelijk genoeg om het te zien.Alvast bedank allemaal ..............................

Dat zou zomaar dezelfde oorzaak kunnen hebben (i.c. overscan) als de probleemhouder in dit linkje had : klik

Laatst bewerkt:
Ik heb idd ook een Panasonic televisie.Net als die gebruiker maar bij mij werkt het niet.Dit is mijn aspect ratio menu.

DSC00037.jpg

DSC00038.jpg

Ik heb een FULL HD tv en die is nu ongeveer een jaar oud.Dus raar als het met mijn televisie niet zou werken.Maar wat op die site staat met aspect ratio gaat dus niet werken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit helaas niet achter je laptop en / of voor je TV, maar ik zou bij een weddenschap toch mijn geld op deze oorzaak in willen zetten. Nog even wat klungelen / proberen misschien?

Ik heb echt alle opties bij aspect ratio geprobeerd en krijg het niet terecht :(:(:(:(:(:(:(Wat je op de foto ziet is het enige wat ik kan doen bij aspect ratio.Meer keuzes zijn er niet.En ik heb alles geprobeerd in die menu dus ik weet het dan verder ook niet :(:(:(:(:(

Laatst bewerkt:
Onderwerp verplaatst. Hoort niet thuis in de multimedia sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan