Laptop opleiding mediavormgever

Status
Niet open voor verdere reacties.

0595

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2011
Berichten
4
Hallo,

Volgend jaar ga ik de opleiding mediavormgever volgen en nou ben ik voor die opleiding op zoek naar een goede laptop.

Ik zat zelf te denken aan deze:
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/model/LX.RGL02.048

Naar mijn idee is het een goede laptop maar misschien zit ik wel helemaal verkeerd dan hoor ik het graag van jullie.

Als jullie zelf nog een voorstel hebben:
hij moet niet te groot zijn max 14 inch en minimaal 13 inch
en hij mag niet duurder zijn dan €900,-

Ik hoop van jullie te horen.

Bedankt.

Groeten
 
Laatst bewerkt:
Acer staat aangeschreven als een van de slechte laptopfabrikanten al jaren. Daarvoor zou ik dus niet kiezen.
Waarom max. 14"?
Ik weet wel een goede van 15,6" van ASUS. Voor 850 euro maar die is 15,6" met een i7 en 6 Gb ram.
 
Nou omdat ik hem anders te groot vind worden, ik moet hem namelijk ook elke dag mee nemen naar school. Dus het is echt max 14 inch, misschien dat je daar nog een goede van weet maar, die link die ik gaf van de acer die is pas net nieuw, misschien is die wel van goed kwaliteit dat weet je nooit en de eigenschappen zien die er verder wel goed uit voor mij opleiding?
 
Even tussendoor :

Volgend jaar ga ik de opleiding mediavormgeverr volgen en ....

Is het dan niet handiger om tegen die tijd nog eens rond te kijken ?
De ontwikkelingen staan nl. niet stil !
Misschien weet je dan ook de vereiste specificaties, die voor de opleiding noodzakelijk zijn.
Kleine laptops hebben wél hun beperkingen.
 
ik denk dat hij bedoeld volgend schooljaar, dus eind augustus begin september
 
Het is inderdaad volgend schooljaar augustus begin september en ik wil inderdaad niet een te kleine maar ook niet te groot omdat ik hem ook mee moet nemen en dan is een niet al te grote dus niet echt handig.
Daarom de link van de acer dat is 14 inch en dat lijkt me zeer geschikt en die laptop lijkt me ook zeer geschikt.
 
Tja, het is niet mijn geld, maar als jij graag een Acer wilt kopen dan moet je het vooral doen. Maar ik denk dat ik samen met meerdere personen die hier op het forum zitten, het eens zijn dat je beter een ander merk kan kopen, zoals ik al aangaf de Asus.

En als je zelf de Acer zeer geschikt vindt, welke ik af raad. Waarom vraag je dan aan ons of die wel geschikt is?
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik nog een vraagje:
Deze acer laptop (zie link) heeft 120 gb ssd geheugen, dat is wel erg weinig is het niet zo dat er nog een normale harde schijf bij in zit met meer geheugen?
http://www.acer.de/ac/de/DE/content/model/LX.RGM02.045

Ik hoop van iemand te horen.

Bedankt.

Groeten
 
Laatst bewerkt:
acer wordt afgeraden als je alleen voor opleiding wil doen is apple een goede !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan