Laptop opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jellepostma

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2010
Hallo,

Ik heb sinds eergisteren een nieuwe laptop (de Asus PRO61JQ, dezelfde als de N61JQ) en ik heb daar een vreemd probleem mee. Als ik de laptop opstart, komt hij niet verder dan dat scherm met die bolletjes die een windows vlag vormen (bij gebrek aan betere bewoording:P). De computer sluit dan af. Als ik hem dan opnieuw opstart en "windows normaal opstarten" selecteer, doet hij het gewoon weer. En hij doet het dan verder prima, geen problemen. Ik kan hem ook gewoon opnieuw opstarten enzo, dan doet het probleem zich niet meer voor. Het is dus alleen als ik hem helemaal afsluit om vervolgens weer op te starten. Sterker nog (zonet even getest), het gebeurt alleen als de laptop een langere tijd heeft uitgestaan. Wat is hier het probleem?

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Inderdaad terug naar de winkel hoe jammer het ook is laat hun dat maar oplossen.

Ok, gebeld, binnenkort komt er iemand langs met een nieuwe harde schijf (!) en een nieuw moederbord (!!)...Lekker dan:P. Dat ding was al 3 weken te laat aangekomen en ik heb hem hard nodig voor de studie. Denken jullie dat het kwaad kan om er gewoon op door te werken? Ik laat hem nu nog eventjes herstel-dvd'tjes maken.

But on the bright side: ik ga dr straks (na reparatie) denk ik gewoon ff windows 7 Ultimate op kwakken. Scheelt gelijk weer bloatware:P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan