Arctic Joe
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 12 mrt 2008
Heb je de juiste chipsetdrivers al geinstalleerd?Had zelfs de computer geformateerd en...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je de juiste chipsetdrivers al geinstalleerd?Had zelfs de computer geformateerd en...
Heb je de juiste chipsetdrivers al geinstalleerd?
verander hem dan langzaam omhoog naar 20x100 mhz --> 22x100mhz -->24x100mhz en elke keer goed lang laten stressen en de temperaturen checken. ik zou in een laptop niet hoger gaan als 75 graden.
Hoe krijg ik dan de multiplier omhoog?? (verander hem dan langzaam omhoog naar 20x100 mhz --> 22x100mhz -->24x100mhz)
ik dacht dat je dat al uitgezocht had.. Je kan hem in de BIOS veranderen.. Ik weet niet meer precies hoe het werkt 1. omdat ik het nooit 100% begrepen heb 2. omdat mijn waterkoeling kapot ging..
Wel het probleem is nogal ingewikkeld. Ik kan het niet in mijn bios veranderen
heb namelijk PhoenixAward Bios op mijn laptop (waardeloos nergens toegang toe)
Met CpuZ zegt ie ook dat de processor gewoon een 2.4ghz is
maar de kloksnelheid is 1.8ghz
Weet ook niet welke PLL ik heb anders kon ik misschien softwarematig me multiplier
verhogen naar 24x100mhz i.p.v 18x100mhz wat ie nu staat. (zie screen bovenin)
Heb hem ook al een paar minuten gestressed met Orthos maar de kloksnelheid
blijft maar op 1800mhz hangen...
De vraag luidt dus eigenlijk kan ik me multiplier verhogen met een programma
in windows vista??
dan ben ik bang dat het niet mogenlijk is je laptop te overklokken..
mijn mobo is ook overclock-proof maar ik kan de FSB wel verhogen.. Ook even gedaan maar boven de 2.8Ghz (standaard: 2.4Ghz) liep ie al niet meer stabiel. Dan heeft de cpu een hoger voltage nodig maar dit kon ik niet instelllen dus daar hielt het op.
lol wat is een PPL?
Bedoel je niet de klokgenerator?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.