Laptop Packard Bell Easynote W3420 Recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeburg100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Hallo allemaal,
Ik heb hier een laptop van Packard Bell die eerst een blauw scherm gaf (stopscherm) dit nu niet meer doet.
Er was geen nieuwe hardware aangesloten en ook geen nieuwe software geinstalleerd, maar gaf van het ene op het andere moment een blauw scherm.
Ik heb later F11 ingedrukt om recovery te laten lopen, maar kreeg alleen een lichtblauw scherm met grote cursor, maar verder niets, Geen optie´s zoals zou moeten. Wat ik nu ook indruk F2 / F8 enz enz, ik blijf het recovery scherm krijgen zonder opties.
Ik denk zelf dat de harde schijf kapot is, of iemand een ander uitleg?

Alvast bedankt voor jullie antwoord en ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd.

Goedemorgen,

Waarom gelijk recovery doen na een blauw scherm? kom je nog wel in veilige modus?

Hallo Modag, Ja daar kwam ik wel in en had de gebruikelijke opties, maar de laptop kwam niet in veilige modus, maar kwam na een 30 tal seconde weer op het blauwe stopscherm.

Hoi,

Hij boot ook niet van de cd -rom kan je wel de bios in dan? en als dat wel gaat wordt de hd nog herkend? en heb je dan ook de cd-romspeler als frst boot gezet? Heb je alleen een recovery of heb je ook nog de win cd-rom erbij gekregen?

Hoi,

Hij boot ook niet van de cd -rom kan je wel de bios in dan? en als dat wel gaat wordt de hd nog herkend? en heb je dan ook de cd-romspeler als frst boot gezet? Heb je alleen een recovery of heb je ook nog de win cd-rom erbij gekregen?

In de Bios kan ik wel maar daar heb je geen opties van first boot, alleen Recovery boot enabled, disabled, krijg een schermpje waarmee ik via de pijltjes kan kiezen waar ik mee boot, dus kan kiezen voor HD of CD rom. Bij de laptop zat geen cd bij aankoop.
:confused:

Hoi,

Ja dan wordt het volgens mij moeilijk denk dat er wat anders aan de hand is omdat hij ook niet van de cd-romspeler wilt opstarten.
Als enige idee heb ik om te weten of de hd defect is om deze in een pc via een adapter te hangen en kijken of je hem zo wel kan benaderen maar misschien hebben andere nog een veel beter idee.

Ja, ik denk ook dat het een complex geval is, maar in ieder geval bedankt zover.:thumb:

Hoi Ronnie1,

Mits dat de problemen niet groter zijn dan heb het idee dat hij wel goed geprobeerd heeft van cd-rom af op te starten.

In de Bios kan ik wel maar daar heb je geen opties van first boot, alleen Recovery boot enabled, disabled, krijg een schermpje waarmee ik via de pijltjes kan kiezen waar ik mee boot, dus kan kiezen voor HD of CD rom.

Waar ligt het probleem ?
Seeburg100 kan toch kiezen en instellen in het BIOS ?!

Waar ligt het probleem ?
Seeburg100 kan toch kiezen en instellen in het BIOS ?!

Ronnie, Nee in de Bios kan je niet kiezen, je krijgt een schermpje als je F12 in toetst. Daarin kan je kiezen waarmee je wilt opstarten,doormiddel van de pijltjes naar onder en naar boven kan je dan kiezen flopje,harddisk,cd,rom en nog een. Maar de laptop wil nergens vanaf booten.

En met die pijltjes kun je niet naar CD-Rom komen ?

Ja natuurlijk wel,maar de laptop start er niet van op en gaat direct naar systeem recovery. Dan krijg ik een lichtblauw windows scherm met een grote cursor en verder niets. Geen opties geen tekst, helemaal nope a dope:p . Daarom denk ik dat de HD is overleden?

Maar Ronnie ook bedankt voor je feedback.

Ook even off topic laten we het gezellig en vriendelijk houden :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan