laptop pakt de accu niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchh19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2012
hallo ik ben mitch en ben nieuw hier

ik heb nu al een aantal jaar ongeveer 5 - 6jaar lang een Toshiba A300 en het is echt een super laptop,
maar een maandje geleden heeft de oude accu het echt opgegeven de laptop pakt hem nog wel maar als je de stekker van de accu eruit haalt valt die ook binnen 3seconde uit. nu hebben we een nieuwe accu gehaalt maar als we die in de laptop '' klikken '' of erin doen dan zegt de laptop dat hij geen accu heeft.

oftewel de laptop pakt de nieuwe accu niet...

hebben jullie hier misschien tips voor of doe ik iets verkeerd?

alvast bedankt :thumb:

Allereerst, welkom op het forum.
Welke accu is het?
Zit er een handleiding bij de accu?
Grote kans dat daar iets in staat over het niet herkennen van de accu.

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Topic verplaatst van Hardware-Processor / Koeling ---> Hardware-Laptop (Of de aankoop daarvan).

Succes met je vraag.

Hallo

Met uitgeschakelde laptop controleren , of de laptop de defekte , alsook de nieuwe batterij wil opladen.

Indien deze enkel de defekte (oude) batterij wil opladen , dan is of ....

De nieuwe batterij defekt , of is de firmware/c.p.u. in de nieuwe batterij defekt/verkeerd.

Garantie claimen , of omruilen voor een andere werkend exemplaar.

Neem uiteraard de laptop mee om dit te kunnen controleren.

Ook hier te koop +/- 30 € :

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...ba+A300&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Peter

model van de accu

hallo al erg bedankt voor het reageren :)

er staat als volgt op de accu: Model NO. PA3537U-1BRS,3536 is dit misschien handig om te weten? ik heb namelijk niet zoveel verstand van computers, er staat ook bij 10.8V - 5200mAh maar dit zou er wel niet veel mee te maken hebben

groetjes mitch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan