Laptop Preasrio CQ60

Status
Niet open voor verdere reacties.

remybaars

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
Berichten
2
Beste mensen sorry dat hij in het verkeerde cattegorie staat
ik heb een probleem met de laptop
de laptop start en krijg geen beeldscherm ook niet over vga of hdmi De rest gaat wel branden enz
en heb dingen gelezen ram er uit en er in heeft niet geholpen
dus misschien dat jullie kunnen helpen
 
Het wisselen tussen het lokale beeldscherm en VGA/HDMI zou vlgs. de handleiding via de toetscombinatie FN-F4 moeten gebeuren.
Wat gebeurt er als je dat probeert? (natuurlijk met een beeldscherm of tv aangesloten op VGA/HDMI)?

Uit de handleiding:

Schakelen tussen beeldschermen (fn+f4)
Druk op fn+f4 om te schakelen tussen de weergaveapparaten die op het systeem zijn aangesloten. Als
bijvoorbeeld een monitor op de computer is aangesloten, wordt de weergave iedere keer dat u op fn
+f4 drukt, overgeschakeld tussen het scherm van de computer, de monitor, en zowel het
computerscherm als de monitor tegelijk.
De meeste externe monitoren maken gebruik van de externe-VGA-videostandaard om videogegevens
van de computer te ontvangen. De hotkey fn+f4 kan ook de weergave overschakelen van en naar tussen
andere apparaten die van de computer weergavegegevens ontvangen.
De volgende video-overdrachtstypen (inclusief voorbeelden van de apparaten die deze gebruiken)
worden ondersteund door de hotkey fn+f4:
● LCD (beeldscherm van de computer)
● externe VGA (de meeste externe monitoren)
● HDMI (televisies, camcorders, dvd-spelers, videorecorders en video-opnamekaarten met een
HDMI-poort)

Tijs.
 
laptop

Ik heb het geprobeert

maar het lukt niet

als ik hem aanzet brand alles
geen beeld ook geen opstart volgens mij :(


Miss weet je iets
 
Ik heb geen idee verder. Misschien zijn de aansluitingen kapot?
Neem contact op met de leverancier of zij nog tips hebben en of misschien aanspraak moet worden gemaakt op garantie.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan