Laptop pro70u van Vista na XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathalie.D

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Hoi,

We hebben een latop en zijn bezig van Vista terug na XP te gaan maar dit gaat jammer genoeg niet zo makkelijk.
Omdat diverse software niet goed of lekker draaide, en dat Vista vonden maar niets :o
We zitten met de drivers die problemen geven.

De draadloos internet , geluidskaart , modem , netwerkkaart hebben we aan het doen gekregen
De Videokaart hebben ook wel aan het doen maar soms krijgen we deze melding ati2dag dit zal aan de driver liggen maar welke hebben we dan nodig ?

Videokaart ATI Radeon x1250 http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/integrated-xp deze doet het niet hij meld dat er geen juiste hardware is gevonden :(

En dan missen we nog wat drivers en weten er geen raad mee.
3 X base system-apparaat
LITEON webcam driver ( als we goed gevonden hebben zal die erin zitten 1.3 m )
ook de chipset drivers hebben we nog niet omdat we niet weten welke deze laptop heeft.
High Definition Audio Bus ( geluid is er wel wat is dit dan ??

hai,

probeer eens everest home edition te downloaden dan krijg je een overzicht wat er allemaal op je laptop staat.
wat voor laptop is het trouwens? kunnen we helpen zoeken.

gegroet,

Laatst bewerkt:
Maar het probleem is dat daar alleen maar Vista drivers staan.
Ik wil er XP op hebben :( dit moet kunnen toch of ?

Alvast bedankt

Nathalie

Ik heb dezelfde laptop, maar Asus wil nogal graag dat je Vista hebt (wat ik wel van ze begrijp). Als je de driver cd afspoort zie je dat ze zelfs overal 64-bit drivers voor hebben. Dus als je de XP drivers wilt hebben zal je niet bij Asus moeten zijn, maar bij de fabrikanten van de aparte onderdelen... ATI, Realtek etc. (Al betwijfel ik of alle XP drivers er wel zijn). Zo niet zou ik toch recoveren naar Vista. Vista is echt zo erg niet. HD Audio bus is de HDMI aansluiting in het midden achterin trouwens.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan