Laptop probleem te sloom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nadia12345

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2013
Berichten
11
Hallo,

2 dagen geleden was onze laptop kei sloom, hij is nu helaas nogsteeds zo sloom. Het beginladen gaat ook super sloom, duurt ongeveer 30min voordt de laptop is opgestart. De laptop zelf gaat ook hartstikke sloom.. Alles gaat sloom dus daarmee bedoel ik: Met de muis bewegen, internetverbinding, klikken etc. Kom aub niet met de reactie: Doe je virusscaner dan aan ofzo.. want ik vertel je ALLES gaat sloom. Ik kan er niks mee doen als ik bijv ergens op moet klikken om t probleem optelossen dan kom maar. Trouwens, ik weet alleen dit over de laptop zo ongeveer; het is een usva laptop, model k70IO de rest kan ik niet meer vinden. Alsjeblieft, heb echt hulp nodig!
 
Zou zomaar kunnen dat je harde schijf aan het overlijden is.
Installeer en start HDTune, en kijk daarmee in tabblad Health wat er over de harde schijf wordt gezegd.
[Haal vooraf alle andere types harde schijven van je computer af: memory-sticks, externe harde schijven, memory-cards etc.]

Tijs.
 
Heb je hem (heel toevallig) bij de Bart Smit vandaan?
Want ik heb ook een Asus laptop bij de Bart Smit vandaan , en die loopt gewoon vast bij het opstarten. Het schijnt dat de videokaart van die laptop gewoon enorm slecht is...
 
Ik heb hem niet daar gekocht. Ik heb mijn laptop in Saturn gekocht, zowat heb ik daar ook mijn Samsung telefoon gekocht. Ik heb wat aan mijn moeder gevraagd, en ik weet niet zeker als dat gaat lukken maar de laptop helemaal leegmaken. Dat heb ik eerder gedaan toen de laptop laggde. En het heeft tenslotte ook gewerkt..

Vestuurd vanaf mijn ipod
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou slim zijn als je ook reageert op posting #3

Tijs.
 
Zou zomaar kunnen dat je harde schijf aan het overlijden is.
Installeer en start HDTune, en kijk daarmee in tabblad Health wat er over de harde schijf wordt gezegd.
[Haal vooraf alle andere types harde schijven van je computer af: memory-sticks, externe harde schijven, memory-cards etc.]

Tijs.

Kon ik dat maar doen, maar daarvoor is de laptop te sloom voor. Google chrome werkt niet goed. Als ik geen skype of ergens op kan klikken dan kan ik dat ook niet.
 
Van mijn laptop moet ik een soort CD hebben om mijn laptop leeg te maken. Ik ben daarom aan het kijken welke CD daarbij hoort. Ik kan eigenlijk ook naar de laptopmaker gaan, maar we kijken eerst als dit goed gaat..

Gr
 
Je kunt toch op een andere computer/laptop die software downloaden en dan overbrengen m.b.v. memory-stick naar de laptop? Dan installeren op de laptop, memory-stick eruit halen, software starten en kijken in het Health tabblad?

Tijs.
 
Best raar om te zeggen, maar we hebben helaas maar 1 laptop. En ik ga dat echt niet uitvogelen op de computer op school.. Maar 1 ding ik heb t CD gevonden. Hij begint nu te laden duurt altijd heel erg lang. Langer dan wat je denkt, en ben nu aan het wachten.


Gr.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan hoop ik maar dat (nu je het niet gecheckt hebt) de harddisk nog goed is.

Tijs.
 
Ik heb weer iets binnen gekregen. De CD hebben wij nooit gekregen. Dit zijn ze vergeten te geven. Ik heb dus gehoord dat het met een sneltoets moet. En dat is: F7. Ik heb het geprobeerd, maar helaas gaat DAT dus niet. Ik weet niet waarom, maar dit ga ik dus uitzoeken.
 
Daar had je (o.a.) hdtune voor kunnen gebruiken... Die tip was daar op gericht, nietwaar...

Tijs.
 
Daar had je (o.a.) hdtune voor kunnen gebruiken... Die tip was daar op gericht, nietwaar...

Tijs.

O, de harddisk is goed..
Ik zal meer iets proberen mey die sneltoes F7. Ik hoop maar niet dat de laptop voor zo altijd blijft, want dan verveel ik me elke dag te pletter serieus.

Gr.
 
Ik heb heel vaak met een schermtoetsenbord F7 geklikt. Schermtoetsenbord???
Ja, we hebben ook een ander klein probleem: De toetsenbordjes zijn ook niet goed. Maar maaky niks
uit hebben we al toen het herfst was.
Ik denk zelf dat we een andere harddisk moeten of..
We hebben een virus. Ik snap het niet al te goed, want we hebben een
virusbeveiliger. Het is zo: Mijn moeder en vader willen hem niet naar de
laptopmaker brengen, ondat ze niks over pc's weten.
Mijn broer wilt het ook niet omdat hij geen zin heeft LOL??
En ik mag niet, so.
 
je hebt waarschijnlijk kans dat de hd langzaam aan het doven is, heeft de pc vroeger ook al heel warm gehad? 70 graden en rond dat is heeel schadelijk voor een laptop en ook voor een vaste pc zelfts
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan