laptop probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

moonflower

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
24-07-2003 laptop gekocht bij de block in gouda met een jaar garantie
26-07-2004 zet mijn leptop aan en hij doet niets d.w.z ik zie een zwart scherm,deledjs branden wel en als er een cd in zit gaat deze wel draaien.
extene monitor aangesloten maar die gaf ook geen beeld.
27-07 naar de winkel gagaan maar die gaf alleen een telefoonnummer van packard bellhet merk dus)
27-07 kreeg het advies de batterij er uit halen 5 minuten wachten de aan knop 45 seconde ingedrukt houden en op netspanning weer aanzetten.15 min wachten en 1 min gesprek a 45c/min
28-07 weer bellen dus weer 15 min a 45 c/min
weer uitleggen ,ik moet maar een briefje naar pb sturen in wijchen.
11-08 een andwoord uit wijchen of ik het s/n nummer(achter of omder de pc)wilde opsturen
24-08 weer andwoord uit wijchen ik moet weer het help nummer bellen om een rekend reperatieberijf de reperatie te laten uitvoeren op mijn eigen kosten.
heel verhaal maar de vraag is dus
wat is er met de laptop aan de hand
en is deze sevise gewoon bij packard bell
het is dus een packard bell laptop type e 3205

De grote vraag is natuurlijk is het een software of een hardware probleem, dit zal eerst uitgezocht moeten worden.

Als het een hardware probleem is, dan wil dit nog niet zeggen dat na 1 jaar de garantie voorbij is. Een product heeft een verwachte levensduur en dat is ook voor een laptop zeker langer dan 1 jaar.

Niet zeker weten. maar ik dacht dat er op elektronica al twee jaar garantie zat.

vervolg laptop probleem

vandaag contact gehad met packard bell en er zit schot in de zaak.
ik houd jullie op de hoogte

Hallo

Bij wet is het nu verplicht om ..... yep .... 2 jaar garantie te geven i.p.v. 1 jaar .

Dus ... hou het aankoopbewijs zeker "standby" .

En... op de herstelling heb je uiteraard ook weerom garantie .

Peter

het probleem met de laptop is opgelost .
hij is in duitsland gerepareerd en is weer terug.
en dit alles tegen betaling van 0 euro.
de adere leden die hebben meegedacht en geholpen hebben bij het oplossen van mijn probleem bedankt
groetjes jos

Note to self: koop geen pb notebook :D

(dan praat ik uiteraard over het serviceniveau)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan