moonflower
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 25 aug 2004
24-07-2003 laptop gekocht bij de block in gouda met een jaar garantie
26-07-2004 zet mijn leptop aan en hij doet niets d.w.z ik zie een zwart scherm,deledjs branden wel en als er een cd in zit gaat deze wel draaien.
extene monitor aangesloten maar die gaf ook geen beeld.
27-07 naar de winkel gagaan maar die gaf alleen een telefoonnummer van packard bellhet merk dus)
27-07 kreeg het advies de batterij er uit halen 5 minuten wachten de aan knop 45 seconde ingedrukt houden en op netspanning weer aanzetten.15 min wachten en 1 min gesprek a 45c/min
28-07 weer bellen dus weer 15 min a 45 c/min
weer uitleggen ,ik moet maar een briefje naar pb sturen in wijchen.
11-08 een andwoord uit wijchen of ik het s/n nummer(achter of omder de pc)wilde opsturen
24-08 weer andwoord uit wijchen ik moet weer het help nummer bellen om een rekend reperatieberijf de reperatie te laten uitvoeren op mijn eigen kosten.
heel verhaal maar de vraag is dus
wat is er met de laptop aan de hand
en is deze sevise gewoon bij packard bell
het is dus een packard bell laptop type e 3205
26-07-2004 zet mijn leptop aan en hij doet niets d.w.z ik zie een zwart scherm,deledjs branden wel en als er een cd in zit gaat deze wel draaien.
extene monitor aangesloten maar die gaf ook geen beeld.
27-07 naar de winkel gagaan maar die gaf alleen een telefoonnummer van packard bellhet merk dus)
27-07 kreeg het advies de batterij er uit halen 5 minuten wachten de aan knop 45 seconde ingedrukt houden en op netspanning weer aanzetten.15 min wachten en 1 min gesprek a 45c/min
28-07 weer bellen dus weer 15 min a 45 c/min
weer uitleggen ,ik moet maar een briefje naar pb sturen in wijchen.
11-08 een andwoord uit wijchen of ik het s/n nummer(achter of omder de pc)wilde opsturen
24-08 weer andwoord uit wijchen ik moet weer het help nummer bellen om een rekend reperatieberijf de reperatie te laten uitvoeren op mijn eigen kosten.
heel verhaal maar de vraag is dus
wat is er met de laptop aan de hand
en is deze sevise gewoon bij packard bell
het is dus een packard bell laptop type e 3205