laptop probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

timtomtam

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
ik heb een probleem met mn laptop het wil namelijk niet opgeladen worden en bij de accu icoon staat dat de accu wordt maar procentueel wordt energy mindr het ligt niet aan de accu of adapter want mn broertje heeft hetzelfde laptop en heb daarop mn accu en lader uitgetest. wanneer de accu helemaal ontladen is valt gelijk ie uit en wilt niet dan meer aan . de netstroom werkt trouwens ook niet. het gaat om n 2j oude compaq presario

ik heb een probleem met mn laptop het wil namelijk niet opgeladen worden en bij de accu icoon staat dat de accu wordt maar procentueel wordt energy mindr het ligt niet aan de accu of adapter want mn broertje heeft hetzelfde laptop en heb daarop mn accu en lader uitgetest. wanneer de accu helemaal ontladen is valt gelijk ie uit en wilt niet dan meer aan . de netstroom werkt trouwens ook niet. het gaat om n 2j oude compaq presario

Vind je het gek, met zo'n onduidelijk verhaal waar geen touw aan vast te knopen is...

1x je vraag stellen is voldoende, ga in de volgende link maar verder;
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...op-netstroom?p=3548752&highlight=#post3548752

Deze sluit ik.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan