Laptop problemen, help aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LyndsyM8

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2016
De laatste dagen is mijn laptop heel erg traag geworden.

Tis een laptop van 700 euro. nog geen 3 jaar oud.

Ik heb m'n laptop net opnieuw opgestart, heb alleen Skype en Spotify aan en hij hapert te heletijd. Je hoort t aan de muziek die steeds hapert, de muis die de heletijd haperend over het scherm gaat... de processor die steeds random naar 100% usage schiet...

Geen idee waar dit aan kan liggen. Ik installeer/download bijna niks en al helemaal geen random troep.

Help please.

Welkom bij Helpmij.nl

de virusscanner heeft niks gevonden?

En doe ook even deze (vanzelfsprekend de gratis versie).
Doe de 'systeemscan'. Hoe je dat doet? zo:

Als je Mbam opent verschijnt een scherm met bovenin 4 icoontjes met daarbij de tekst: Dashboard, Scannen, Instellingen en Geschiedenis. Klik 1x op "scannen". Er verschijnt een venster met 3 vakken. Boven het middelste vak staat "Aangepaste scan". Klik daarop en het vak wordt lichtblauw. Onderin staat nu een grote blauwe balk met daarin de tekst "Stel scan in".
Klik daarop en zorg ervoor dat alle vinkjes in het linker gedeelte worden geplaatst (dus ook bij "Scan naar Rootkits".) Klik vervolgens in het rechtergedeelte op alle schijfletters van schijven die in je systeem zitten. Tot slot klik je op "Scan nu". Deze scan kan 20 minuten tot een uur of zelfs langer duren (= afhankelijk van de snelheid van je processor en overige taken die je met de machine uitvoert tijdens het scannen). Laat weten wat Mbam heeft gevonden.

Vanmiddag heeft iemand anders ruim 5 uur nodig gehad voor de scan was afgerond. Klik
Ik vermoed dat bij jou ook wel het e.e.a. gevonden zal worden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan