laptop processor geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
ik heb net een nieuwe hp laptop (hp dv6-3170ed) bevalt verder prima alleen het processor geluid is soms zo dan gaat hij aan uit aan uit enz. hier erger ik me nog al aan ik heb er een intel core i7 720qm in. misschien weet iemand een oplossing? in ieder geval alvast bedankt!

Een processor die geluid maakt? Nog nooit vertoond!!! Die zou ik wel eens willen zien.

Laatst bewerkt:
@ krolik,

En kan jij geluid zien;) , hij zal de ventilator bedoelen tenminste z'n idee heb ik.

Dan moet hij zeggen wat hij bedoelt. Nu weet hij tenminste ook dat een processor geen geluid kan maken.

Het kan ook zijn dat de hardeschijf beschadigd is, want ik heb ook een laptop maar dan van school er is een keer tegen aan getrapt en nu als ik hem aan doe dan maakt ie ook raar geluid

Hoi,

Laten we niet vooruit lopen maar de hd lijkt mij in dit geval niet het geval neem tenminste aan dat er tegen deze nog niet is geschopt wat trouwens ook niet echt slim is;)

:o sorry dom van mij. maar ik bedoel waar die warme lucht vandaan komt en daar vlak naast zit ook de koeler dus ik denk dat het daar ergens zit want de hdd zal het wel niet zijn omdat ik daar geen geluid weg hoor komen

Hoi,

Ja daar zal je aan moeten wennen bij het ene merk hoor je het wat harder als het ander neem aan dat je het notebook wel op een harde ondergrond hebt en de ventilator opening vrij is, zet anders een houtje onder de kant van het beeldscherm voor meer lucht wordt ook vaak gedaan.

Laatst bewerkt:
is het nu het zoef geluid of bedoel je gerratel?

Het is een zoef geluidje en de lapto heb ik meestal op schoot maar op het bureau doet ie het ook

Als die net nieuw is contact opnemen met de fabrikant.
Maar we hebben warmere dagen, en dat processorkoelers nu van zich laten horen is ene jaarlijks terugkerend issue.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan