laptop processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bebetok

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2001
Berichten
414
hey,

ik ga over pak em beet 3 kwartier terug naar de winkel omdat mn 2e nieuwe laptop in 4 dagen het OOK niet doet..... (packard bell h5605) maar nu wil ik gewoon een ander merk. ik HAAT packard bell vanaf nu, hoewel mn desktop pc het uitstekend doet van hun, maar dat terzijde.

zo zie ik op de site van dixons bijvoorbeeld steeds laptops met amd atlons. 3200+ enzo... maar ik heb nu een intel pentium 2,6 ghz. als ik een soort gelijke snelheid wil hebben, waar moet ik dan naar kijken? naar welke snelheid? want zo las ik ergens dat een amd 3000 evensnel is als een intel pentium 1,8 ghz...

alvast bedankt!! :)

Bebetok
 
Ligt er totaal aan wat je ermee wilt doen...

Voor games kan je een amd 3200 vergelijken met een pentium 4 3 ghz en voor videobewerking e.d. een 3200 met een P 4 2 ghz...

Voor gamen is het dus een groot voordeel, maar voor videobewerking niet echt.
 
nou ik wil er voornamelijk mee gamen maar ook foto's mee bewerken en dvds branden of kijken... maar ik denk niet dat ik echt films erop ga bewerken, dat doe ik op de desktop wel.

dus wat is dan de aanrader? :)
 
De AMD dan ;)

AMD staat zo onderant bekend als game-processor.. :)
 
okey dan bedankt!

oja nog klein dingetje... wat is dan het verschil tussen een 3200 amd en een 2500 amd.....??? is dat verschil heel groot?? (als je weer wilt vergelijken zoals eerst: heel graag :):))
 
Tja, je zal wel wat verschil merken, maar het zal niet reuzachtig zijn...

de 2500 is voor nu wel aardig hoor. 3200 is beter. gewoon iets sneller.
 
oke, heb verder ook nog wat gelezen over amd. het schijnt wel in orde te zijn. heb alleen ervaring in intel. maar we gokken het er maar op ;)

bedankt en op naar de winkel om voor de 2e keer dat @#%@#$%#@% packard bell ding te wisselen. nu ga ik voor een hp... of iets anders... ik zie wel :)
 
hij is 100 euro duurder dan die PB die ik heb... en hij heeft nog breedbeeld scherm ook. dus dat heb ik er wel voor over :)
 
oja en hij heeft een draadloze netwerkkaart erin, en die is toch ook zo'n 90 euro zag ik al (van link ofzo, dat merk) dus dat kan goed uit.

maar idd, hopelijk meer geluk aub
 
nou ik heb de HP... prachtig ding, hij doet het voorlopig nog steeds.
die andere zat kortsluiting in of iets.. vaaaag.

maar deze HP (met AMD64 3000+) werkt perfect! inclusief breedbeel, harman/kardon speakers enzovoort :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan