Laptop RAM upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0561

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2011
Mijn oom heeft een Dell Latitude D620 met 1GB RAM en wil dit upgraden. Onder het toetsenbord zit een stick van 1GB, en aan de onderkant van de laptop zit een leeg slot (DDR2). Hierin wil ik deze doen: http://tweakers.net/pricewatch/147749/kingston-valueram-kvr667d2s5-2g.html
Nu vraag ik mij af of dit gaat werken want ik heb verhalen gehoord over verschillende merken RAM die niet goed samen gingen. Moet ik beide RAM sticks vervangen? Alvast bedankt!

Hoi....

Het wil wel eens gebeuren dat twee merken niet met elkaar samengaan. Kans is klein.
Enige manier om daar achter te komen is proberen.
Welk merk en type zit er nu in? (Die van 1gb)

Dat is gewoon degene die er standaard inzit, ik zal zo wel even kijken welk merk dat is.

Ik kan zelf op het WWW geen gegevens vinden welke er origineel gebruikt is. Wellicht is er, indien bekend welke het is, een reepje te vinden in dezelfde prijsklasse als jij hierboven aangeeft.
Persoonlijk zou ik de gok wel wagen om met verschillende merken te werken. Ervaring genoeg ermee en nooit een probleem gehad. Maar ja...zal je net zien dat.....:D

ik heb hier dezelde laptop met 2 verschillende merken bankjes erin. draait prima.
Aangezien je er in tiotaal 4gb er in kan plaatsen is het geen probleem.
Merk wel dat de pricewatch van tweakers niet klopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan