Laptop reageert niet na foute usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

HeinH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2011
Hoi,

Ik wilde net mijn usb in mijn laptop steken en lette even niet op. Ik deed hem er verkeerd om (ondersteboven) in, niet eens overdreven lomp en toen sprong de laptop ineens uit. Hij reageert nu totaal niet meer, er branden geen lichtjes, helemaal niets. Hij gaat niet aan.

Wat kan dit zijn? Is dit een ernstig probleem? Is dit op te lossen en zo ja ben ik dan dingen kwijt? Want ik had er belangrijke spullen opstaan die ik dus net wilde gaan back-uppen.

Ik denk dat, door de actie met de USB, er sluiting is geweest op het moederbord waardoor de laptop niet meer reageert.

Ik denk dat, door de actie met de USB, er sluiting is geweest op het moederbord waardoor de laptop niet meer reageert.

Dat klinkt ernstig. Is hier iets aan te repareren? Of ben ik, behalve het moederbord alles kwijt wat er op de computer stond?

Als dat zo is, heb je geprobeerd accu er uit, na 5 minuten weer er in en opstarten?

Bij storing moederbord (?) ben je kwijt wat je niet had opgeslagen, alles wat op de harddisk staat moet daar gewoon terug te vinden zijn. In het ergste geval disk in een andere computer er bij zetten en de gegevens zijn weer toegankelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan