Laptop reparatie 545 euro volgens coolblue

Status
Niet open voor verdere reacties.

maaaaaarjolein

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2014
Hallo allemaal,

Laatst heb ik mijn laptop naar coolblue gebracht aangezien mijn ventilator al lange tijd een raar geluid maakte en op eens startte hij niet meer verder op dan het windows logo. Een medewerker daar vertelde mij dat de harde schijf kapot was. Kreeg ik dus vandaag een mail binnen: Waterschade. Moederbord en toetsenbord moeten vervangen worden, voor 545 euro?? Ik geloofde niet dat er waterschade was, heb nooit iets gemorst. Kreeg later wel foto's doorgestuurd dus blijkbaar ben ik toch niet zo zuinig geweest? Maar kan dit niet veeeel goedkoper?
Ik heb een toshiba satellite L850-16D

Moederbord vervangen kan inderdaad erg prijzig zijn (meestal rond de 300 euro minimaal). Echter als ze eerst claimen dat de harde schijf kapot is/was, dan kan het niet ineens iets anders zijn he....

vraag me toch echt sterk af waaraan zij hebben geconstateerd dat er waterschade is opgelopen?
het punt is nu dat moet bewijzen dat jij die waterschade niet hebt opgelopen en dat het of tijdens vervoer is gebeurd of bij hun.
Volgens de consumentenbond hoor je een gratis reparatie of vervanging te krijgen als je kan aantonen dat het apparaat niet stuk is gegaan door verkeerd gebruik.

Ik heb gevraagd hoe ze erbij kwamen dat er waterschade was. kreeg deze foto's doorgestuurd5514050.jpg5514050-1.jpg5514050-2.jpg5514050-3.jpg5514050-4.jpg

en je weet 100% zeker dat je zelf niks er op hebt laten vallen perrongeluk?

ziet er iig niet goed uit.

Voor zover ik weet heb ik er nooit iets over heen laten vallen! Maar maak dat hun maar eens wijs

Is dit wel jou laptop?
Hebben ze hem niet verwisseld?

Ik zou zeggen, niet laten repareren en laat hem terug sturen.
Voor dat geld ben je al een heel stuk op weg voor een nieuwe.
Bovendien kun je dan controleren of het wel jou laptop is.

Mocht het toch je laptop zijn, dan zie je wel of hij er uitziet als dat je hem verstuurd hebt.
Verder ben ik uit eigen ervaring bang dat je als consument zwak staat.

Eigenlijk zou je zelf je spullen moeten fotograferen voor dat je ze verstuurd, van buiten maar ook van binnen......
En als je naar de klachtencommissie gaat, die spelen onder een hoedje.
Dat is mijn ervaring met de firma Revamp, een Ramp!

Mag hopen dat het bij jou wat soepeler gaat.

Hoi,

Ja en nee wordt een lange strijd maar voor dat geld zou ik hem niet laten maken, ik zou als je een moederbord kan bekomen dit door een handige pc kennis laten maken. Of zoals eerder gemeld een nieuwe is niet veel duurder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan