Laptop reparatie/ Nieuwe kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

daulnis

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2009
Hallo,

Tijdje geleden heb ik mijn laptop weggebracht naar de buurtnerd, die heeft hem helaas niet kunnen repareren maar vertelde mij dat er waarschijnlijk iets defect was aan het hardware.

Ik ben nu op zoek waar ik dus het beste kan laten repareren voor het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk, reparatie tijd is niet van belang.
Ik denk dat er dan iets aan het moederbord zal moeten worden gedaan en vroeg me af of jullie misschien ervaring hebben met bedrijven die laptops repareren.

Ik ben in het bezit van een Acer Aspire 7540. Als de reparatie nou veels te duurt wordt kan ik ook een nieuwe laptop aanschaffen. Ik ben op zoek naar een soortgelijke laptop met minstens dezelfde specificaties voor een zo goedkoop mogelijk prijs. Het enige spel wat ik er op wil spelen is namelijk League of Legens. Voor de rest heb ik hem weinig nodig, eventueel voor school en af en toe een filmpje kijken. Ik heb niet zoveel verstand van videokaarten etc. dus als u wat richtlijnen heeft naar wat voor soort laptop ik moet kijken hoor ik dat graag!

Patrick

Deze voldoet precies aan jouw eisen. Goed merk en je kunt er lang mee vooruit. Reparatie is zonde, vooral omdat die laptop niet meer aan de eisen van deze tijd voldoet. Toshiba is vergelijkbaar met Asus, een goed merk dus:d! Mocht je meer aan jouw laptop willen spenderen, raad ik een Intel Core i5 aan: Klikkerdeklik! Wat duurder, maar veel krachtiger en hiermee kun je zeker 3 á 4 jaar mee vooruit (ik heb hem zelf ook:p!). Een goede 'view' op de toekomst dus:D! Plus dat deze laptop een aluminium behuizing heeft. Ga je toch liever voor een AMD? Dan adviseer ik deze! Met een dikke AMD A8 quadcore ben je voorbereid op de toekomst! En met 8GB RAM kun je jouw op java gebasseerde spellen (o.a Minecraft) zonder lag spelen en veel programma's open hebben staan zonder dat jouw computer vastloopt! Reparatie van jouw laptop kan wel €300,- gaan kosten:eek:. Dat is toch zonde?

En als kers op de taart krijg je bij alle laptops een upgrade naar Windows 8 Professional voor maar €15,-!

Suc6:D!

Laatst bewerkt:
Topic verplaatst van: Hardware overig ---> Laptop (Of de aankoop daarvan)

Succes met je vraag.

HI en bedankt voor je reactie:D
Maar zijn die laptops niet veels te goed zegmaar? Ik heb echt maar een goedkoop dingetje nodig die als maximum dat spel goed kan draaien.
Ik hoopte dat het nog iets goedkoper kon, anders zal ik het met 1 van die laptops moeten doen.

Ziet er goed uit, kan het ook met een wat groter scherm of wordt hij dan duurder? zoiets als deze zegmaar. Kan je me vertellen waarom deze wel of niet aan de eisen voldoet en waar ik dan precies naar moet kijken?

of deze. Ik zag dat deze wel een veel betere videokaart had maar over de processor weet ik niet zo veel. Het liefst dat hij een beetje tussen de €400 en €480 zit.

edit: ik ben er al achter gekomen dat mijn bedrag veels te weinig is hiervoor, daarom zal ik mijn budget verhogen naar €550,-

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan