Laptop rond €500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga naar gamepc.nl en zoek een mooie laptop uit. Ze zijn misschien niet mooi (mijn mening) maar ze doen het prima :) Ze zijn wel wat boven je budget maar dan kun je nog altijd een budget game pc kiezen even samenstellen en klaar

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik het zeg maar alles wat jij zegt is gamepc.nl terwijl bijna iedereen zegt dat dat niet de goede keus is. Dus stop dan met het zeggen ervan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
@thebopemmonkey das een handig site!!:D

Maar hoe kun je nou zien wie de winner is als je 2 cpu's vergelijkt?

Laatst bewerkt:
Je ziet bovenaan dat de intel 6.8 van de 10 heeft, en de amd 6.1 van de 10. Dat zou ook zo met ander tests moeten zijn.

Laatst bewerkt:
Er zei iemand tegen mij dat iemand een nieuwe laptop had gekocht voor €700 en minecraft getest maar het liep niet met een i5?:shocked:
Dat lijkt me niet echt waar of wel?

Surface 2 pro kun je ook makkelijk games op spelen dus dan zou het oko op een i3 en i5 werken toch?
Als je de settings maar goed instelt:)

correct me if i wrong

Het lijkt mij dan dat hij de settings niet goed heeft gezet. Mijn netbook met:

Intel Atom 1,66 ghz
2 GB ram
Intel GMA 3150

Runt minecraft op 80 fps in creative met alles op de laagste settings. Lijkt mij sterk dat een I5 met waarschijnlijk een bettere interne grafische chip het slechter runt.

Ik zit nog te twijvelen tussen de core i5 4200u en de amd a8 quad core:(
http://cpuboss.com/cpus/Intel-Core-i5-4200M-vs-AMD-A8-5550M
als je hier ziet, zie je duidelijk dat de i5 met ingebouwde videochip beter presteerd,
maar amd quadcore met losse AMD Radeon HD 8670M in deze laptop zit en die losse videokaart lijkt mij wel lekker op games zoals minecraft en andere spelletjes op te spelen:confused:

want deze hp heft die losse videokaart: http://www.laptopshop.nl/product/341757/category-180889-hp-laptops/hp-pavilion-17-e073ed.html

dus ik zit nog te twijvelen.
kunnen jullie mij misschien raad geven??

Hoi,

Heb je vraag even naar laptops of aankoop daarvan geplaatst

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan