laptop schakelt uit tijdens S&D

Status
Niet open voor verdere reacties.

hharry

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2006
Mijn Acer 240 wordt tijdens een scan van Search en Destroy helemaal uitgeschakeld. Ik heb via vele topic gesprekken en het sturen van vele logjes in Nucia ontdekt dat het géén malware probleem zou zijn, maar een hardware probleem. Concreet: tijdens een scan van S&D wordt de computer dus helemaal uitgeschakeld. Reeds diverse scan en reparatieprogramma's gedownload en laten draaien, maar niks helpt. Vandaar ook de verdenking dat het een hardware (of misschien wel een register) probleem zou kunnen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee.

groet hharry. :cool:

Welkom op Helpmij.:)

Het kan een warmte probleem zijn, dit kan veroorzaakt worden door een hoeveelheid stof in de laptop.

acer 250

Ja ik heb hetzelfde probleem maar dan niet met spybot maar in zn algemeenheid met programmas die lang duren en veel CPU vragen.
Ik heb mij laten vertellen dat er stof in de computer zit tussen de ventilator en de uitgang dus dat de ventilator heel hard moet draaien maar er dus maar weing lucht uiteindelijk de cpu koelt. ik heb het getest met een stofzuiger om zeker te weten dat dit het probleem was door hem aan de uitgang van de hete lucht te zetten en dat werkte prima hij werd niet heet nu is dit geen oplossing maar ik moet mn laptop van binnne schoonmaken...

Iemand enig idee hoe dat moet?

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan