Laptop Scherm Bevriest telkens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpjedag

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Hallo,

Me laptop scherm die bevriest telkens als ik aan het internetten of etc. aan het doen ben, het is ontzettend irritant, me laptop is nog vrij nieuw, voor de zomervakantie gekocht, het gaat om een Packerd Bell (afbeelding: http://www.dealgiant.co.uk/wp-content/uploads/2009/03/l_01696979.jpg) Als me scherm bevriest kan ik niks doen, me muis beweegt niet meer, toetsenbord ook niet, ENIGE oplossing is uitzetten via de aan'uit knop.

Wie heeft een oplossing voor me?
Ik ben nog jong, dus een beetje goed uitleggen:D

Groetjes,

Laatst bewerkt door een moderator:
@mattjo

ik zou niet weten, ik gebruik geen utorrent of limewire of dat soort download-programma's!

:thumb:

Dan kan het aan veel dingen liggen ,virus/verkeerde drivers heb je de juiste drivers voor je laptop wel geinstalleerd? en goed gescand voor virussen trojaans?

ik heb geen virussen waar kan ik de drivers downloaden toen me laptop nieuw was, was die nog prima en snel, dusja raar.:(

Probeer eens te surfen met internet explorer (IE)zonder invoegtoepassingen. Dit doe je zo klik met je rechtermuisknop op het icoon van IE kies voor zonder invoegtoepassingen starten. Ga nadien naar extra,invoegtoepassingen beheren. Schakel nu iedere plug-in één voor één in. Tot dat je komt tot het moment waar IE crasht.

Welke beveiligingsprogramma's heb je geïnstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan