Laptop Scherm doet het niet. Acer Aspire 7520.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimitry

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn laptop. Mijn beeldscherm blijft zwart, Backlight is niet kapot want je ziet in het begin bij het opstarten een flits. Mijn computer herkende de adapter niet (Als ik bij beelscherminstelling kijk,) Extern beeldscherm doet het wel.

Ik begon gisteren met een niv4_disp error en kreeg daarbij bij het normaal opstarten van windows een BSOD (Blue screen of death) Ik had dit probleem verholpen en heb toen ik de kans kreeg een nieuw exemplaar van vista erop gezet. Maar nog had ik geen beeld.

Dus ging ik verder kijken, zoals ik al zei is dat er geen adapter was dus toen ging ik een chipset voor mijn nvidia 8400m G downloaden en installeren. Nu na het opnieuw opstarten kom ik niet verder als het balkje van het laden van vista. Daarna krijg ik een licht zwart beelde (het licht is fel maar beeld is gewoon zwart)

Ik kan nu dus Vista niet meer in komen.

Ik heb geen id hoe ik dit op moet lossen.

MVG

Dimitry

Ik heb hem weer aan de praat.

Nu alleen het beeldscherm van de laptop zelf nog.

Een screenshotje van wat ik bedoel van de beeldscherm adapter:
Screenshot van hoe het eruit ziet zonder de drivers van Nvidia.

Dit is dus met de driver hij herkent niks.

Ik vermoed dat de videokaart kadoek is maar waarom kan ik dan wel extern beeld krijgen?..

En ook zoals je ziet is de resolutie anders. als ik hem anders zet springt mijn beeldscherm uit en zegt ie input signal out of range put it on 1680 x 1200..

Dus ik moet um op 800 x 600 houden.

MVG

Laatst bewerkt:
Zelfde probleem

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar dan met een Dell inspiron 9400.
Misschien ligt het aan het type videokaart?
Ik heb een nvidea gforce 7900 go er inzitten en ook ik krijg alleen zwart beeld (wel backlight) op de laptop zelf en op een extern scherm wel gewoon beeld.
Af en toe krijg ik een bluescreen.
Bij mij start windows overigens alleen nog maar op in de veilige modus.
Kan een virus zoiets aanrichten?

Dell !!

Ik heb het probleem ook met mij dell latitude d830,, wordt er niet goed van !! ik heb dagenlang geprobeerd om hem aan de praat te krijgen met allerlei verschilende drivers maar het lukt me niet,, ik kan nu niet eens meer normaal kleur uit me video kaart krijgen laat staan een resolutie.. ik vraag me af of dit aan de video kaart zelf kan liggen?? how big are the chances??

alvast bedankt,,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan