Laptop Scherm flikkert en gaat op zwart wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

TaSelevsek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Hoi allemaal..
Ik heb een hele brandende vraag..

Ik heb een HP Laptop. En deze werkt prima. Maar wanneer de laptop geruime tijd aan staat (meerdere uren) dan gebeurt er iets heel eigenaardigs.

Het maakt niet uit welke programmas ik wel of niet aan hebt staan, het gebeurd elke keer weer.

Vanaf een normaal werkend scherm begint ineens het beeld te knipperen. Het word bijna helemaal zwart en als ik ergens op klik in het wilde weg omdat ik natuurrlijk niks meer zie word ie weer wit en vervolgens weer zwart (fractie van een seconde):confused:

De startbalk spingt altijd wanneer dit gebeurd naar de bovenkant van het beeld scherm. Als ik dan bv met mijn muis een venster aan klik van wat open stond BV msn... en de muis ingedrukt houd en er dan mee ga bewegen dan komt dat programma wel ziocht baar naar voor. terwijl de rest blijft knipperen. maar zodra ik weer los laat is ook het venster weer verdwenen in het zwart wit knipperende scherm.

Wanneer ik opnieuw opstart is het probleem altijd weer opgelost voor enige tijd..
Maar aangezien ik niet weet wat dit is en er ook nergens iets van kon vinden op andere forums was ik beneiuwd of iemand er hier raad mee weet of me misschien kan helpen, ik weet totaal niet wat ik er mee moet doen namelijk . :confused::confused::confused:

Soms wil het Btw ook nog wel eens zo zijn als ik maar op het windows knopje blijf drukken (die tussen de CTRL en Alt in) dat ineens het scherm weer normaal springt, en dan doet hij ook meestal weer ff normaal voor een tijdje.Ik zal er een print screen van proberen te maken als dat helpt en als dat kan...

Nou het is een heel lang verhaal geworden ... sorry mensen..
Ben beneiuwd off enige wijsneus hier me kan helpen :love:

Thanksss a lotttt
Tamara

Altijd HP :D Miss dat je videokaart niet meer goed is. En je kan misschien contact leggen met hp vragen wat je kunt doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan