laptop scherm gedimt

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkhebVirus

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Hoi,

Een paar weken geleden heb ik een MSI Laptop (besteld via internet) gekocht. En nu sinds gisteren vertoont hij een gedimt scherm, alsof hij op spaarstand staat.

Hij staat echter op prestatie en ik heb geprobeerd helderheid op het hoogst te zetten maar daar staat ie al. (fn + F5)

Verder merk ik dat als ik hem opstart het scherm normaal is, terwijl ik inlog en window binnenkom nog steeds maar zodra ik met mijn cursor begin te klikken swapt ie naar gedimt

ohja [edit] bij games heeft ie wel zijn helderheid.

Tevens word mijn laptop als ik helderheid omlaag doe nog meer gedimt (dan eerst mogelijk was) op externe scherm heeft t geen enkel nut

ik hoop dat jullie weten wat ik kan doen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Een paar weken geleden heb ik een MSI Laptop (besteld via internet) gekocht. En nu sinds gisteren vertoont hij een gedimt scherm, alsof hij op spaarstand staat.

Hij staat echter op prestatie en ik heb geprobeerd helderheid op het hoogst te zetten maar daar staat ie al.

Verder merk ik dat als ik hem opstart het scherm normaal is, terwijl ik inlog en window binnenkom nog steeds maar zodra ik met mijn cursor begin te klikken swapt ie naar gedimt

ohja [edit] bij games heeft ie wel zijn helderheid.

ik hoop dat jullie weten wat ik kan doen

druk op het toestjenfn en dan een f toests

het verschild namelijk bij elke laptop

wat bedoel je precies?

fnf? of FN + F? of wat anders?

ik gebruik hem dus al ruim een week. en dit is voor het eerst dat ie zoiets doet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan