Laptop scherm stuk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

samoerie

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2011
Hallo, ik ben Samer.

Ik heb een laptop en als ik die aanzet dan wordt het scherm raar.... Er is wel een controller op gevallen....

Wat moet ik nu doen??

Hey Samer.
Je scherm wordt raar..
Kun je iets specifieker doen?
Met controller bedoel je een gamepad?

Kijk in elk geval of je nog garantie hebt en breng hem terug naar de winkel!

Nou, het is je ingebouwde scherm denk ik.
Hoelang heb je je laptop al?
Wettelijk heb je anderhalf jaar lang garantie.
Probeer eerst even alles wat nog gratis kan voordat je zelf gaat sleutelen en het allerbelangrijkst: geld uitgeven zonder dat het hoeft.

Hallo

Ik heb een laptop en als ik die aanzet dan wordt het scherm raar.... Er is wel een controller op gevallen....

Kan ik niet beter een nieuw scherm kopen?

Geen merk/typenr/ouderdom.

Geen duidelijke beschrijving v/h defekt.

Is het t.f.t scherm gebarsten ??? ben je zelf handig genoeg om eventueel zelf een t.f.t. paneel te vervangen ???

Meer vragen dan antwoorden dus.

Peter

Nou er zitten krassen met verschillende kleuren zodra ik de laptop aan zet als ik hem uit zet dan is het gewoon een zwart scherm. Kan ik hem dan echt niet naar een repateur brengen?

Je kunt hem inderdaad naar de reparateur brengen. Dat kost even moeitje. Maar het liefste wil je hem gratis laten repareren, neem ik aan.
Dus kijk even of je nog garantie hebt.

Hoi,

vraag me af of het we garantie is, er is een controller opgevallen kan niet zien hoe hij beschadigd is maar als daar sprake van is dan geen garantie.

Ik ben bang dat je scherm wel kapot is, als het er maar een paar streepjes zijn en je ergert er niet aan en geen garantie lekker laten zitten.

Als je een beetje handig bent zou je kunnen kijken als je geen garantie hebt voor een 2dehandse scherm.

Er zijn op internet vast wel wat handleidingen te vinden over hoe je een scherm demonteert van jou type laptop.

Samer,

Niet zeker of je al een oplossing hebt gevonden voor je laptop. Je uitleg is wat aan de korte kant. Maar voor een vrijblijvend advies kun je gerust contact opnemen met Helpmij.nl

We bieden o.a. voordelige A+ kwaliteit laptopschermen en 60 min. laptopscherm reparatie service.

mvg.,
laptopscreen

Hallo, ik ben Samer.

Wat moet ik nu doen??

Laatst bewerkt door een moderator:
@laptopscreen,

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je verwijzing naar de site verwijderd. Voor reclame mogelijkheden op Helpmij.nl kun je contact opnemen met de penningmeester ( penningmeester@helpmij.nl )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan