Laptop scherm upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn geen panels met een hogere resolutie voor dat notebook al *** je dit hele topic vol dat het wel kan.......

Mooie reacties mannen, bedankt ;) Ik had eerlijk gezegd verwacht dat je scherm upgraden redelijk makkelijk zou zijn, maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Ik ga het risico ook maar niet nemen denk ik.

@Elivdgeest nieuwe laptop zou leuk zijn als ik daar het geld voor zou hebben. Beetje sponsoring zou daar natuurlijk bij helpen. Ik zal je mn rekeningnummer sturen ;)

groetjes,

Vinnie320

ik heb ook nooit beweerd dat het zo IS, het zou alleen KUNNEN, ik zelf ga er ook uit van niet.

Vinnie ik ben hier niet om ander mans portemonnee te vullen :)

Laatst bewerkt:
er is zover ik weet geen 1080p die op jouw laptop past, maar dat is mijn mening.

Ik zou het er maar bij laten, als je het voor games doet krijg je waarschijnlijk toch meer performance in games op een lagere resolutie, dus zelfs ALS je een 1080p scherm er op weet te krijgen, dan zul je waarschijnlijk de resolutie toch lager naar bijv. 1366x768 moeten zetten wat er slechter uit ziet dan op een native 1366x768 paneel.

Laatst bewerkt:
volgens mij was de ts die een uitleg of bron wilde dus moet ie zichzelf een link geven?

beetje raar dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan