Laptop school-gaming <€600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Headdy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2013
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop die aan mijn eisen voldoet.

Ik wil met deze laptop flink gaan tekstbewerken, compilen van (kleine!!) code, beetje games spelen (hier meer over), en vooral veel gebruiken.

Over gaming, ik ben iemand die niet erg veel zeikt over quality. Ik ga echt prima overweg met 720p & low / med settings, als de FPS goed is. Ik wil games spelen zoals: Cod4 (med settings), bf3 (low settings ~35fps). De laptop word zeker niet alleen gebruikt voor gaming, gewoon een beetje. De laptop moet wel een goede cpu hebben, omdat ik wel veel wil gaan internetten, tekstverwerken.

Mijn budget is dus €600 euro of lager, liever niet erover heen.

Ik wil het liefst geen intel hd4000 maar ik weet niet hoe jullie daar over denken. De laptop moet 15" zijn omdat dat de perfecte maat is, vind ik. Hoe zwaar die is boeit me niet, accuduur moet minimaal 4-5u zijn. Hij moet ook best wel lekker typen ;).

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, alvast bedankt.

- Headdy

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Mag het 16 euro meer zijn gezien dat je geen hd 4000 wil

Laatst bewerkt:
Het is onmogelijk een laptop met een budget van 600 euro max. te kopen waarin een dedicated videokaart zit zodat je iets van gaming kan doen. Ik raad je aan te wachten met de aankoop en door te sparen:thumb:. Tegen die tijd zou je dan naar zoiets kunnen kijken die wel aan je eisen voldoet: klikkerdeklik!. Of voor iets langer sparen zoiets: klikkerdeklik!

Ik raad je aan in de toekomst te investeren. Daarbij hoort helaas het feit dat dat iets meer kost.

Hoi,

Prima beter als de Asus qua videokaart vergelijkbaar met de Toshiba dus maar wel binnen je budget:thumb:

Wait wut. Die ziet er wel goed uit voor zo'n mooie prijs. En een NVIDIA Geforce GT740M zodat je een klein beetje kunt gamen. RAM-geheugen zou je dan altijd nog uit kunnen breiden naar 8GB:thumb:. Maar ziet er goed uit:P.

Okeoke. Ik ga dus kijken of ik voor die kan gaan. Morgen kerst met famillie + in begin jan verjaardag.. Moet lukken.. ;)

//edit

Alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar mannen. Beste wensen.

Heel erg bedankt en ik ga vooral nog even doorkijken én sparen.. ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan