laptop school

Status
Niet open voor verdere reacties.

DH1992

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2008
hallo,

Ik zoek een laptop voor school en voor thuis om af en toe eens een spel te kunnen spelen. Ook download ik hier en daar wel eens een film. Ik heb al even rond gekeken op internet maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

- windows viste home premium kunnen draaien.
- Ik speel regelmatig CoD 2 en guildwars wat ik eigenlijk ook wel op mn laptop wil doen, verder hoeft er geen hele goede video kaart in omdat alleen af en toe game en hem hoofdzakelijk voor mijn huiswerk gebruik.
-15 tot 17 inch beeldscherm.
- redelijk snel kunnen opstarten en vlot draaien zonder de hele tijd te moeten wachten op het laden van zaken.
- omdat ik veel download en af en toe online game is een degelijke internet kaart gewenst.

Voorkeuren:
-ingebouwde webcam en microfoon
-world of warcraft op min req
-laptop kunnen aansluiten op tv

Mijn budget is ongeveer 650-700 euro.

als hij voor school is probeer dan het liefst een 15'' te halen (ivm grote maar ook gewicht)
ook zou ik geen Acer kopen, waarom niet heel veel problemen met die laptops.

kijk eens bij www.dell.nl/EPP en je kan ze zelfs naar wens aanpassen. (vul als bedrijf op het einde KPN in, je krijgt 5% extra korting en niemand die het controlleerd waar je werkt)
als je nog even kunt wachten (2 weekjes) zin er ook nieuwe kortings bonnen scheeld al vlug 10% extra weer.

ja, ik snap ook dat ik op kieskeurig laptops kan zoeken, Maar ik bedoel als je kijkt naar mijn voorkeuren, wat dan de beste combinatie van cpu, ram, hd, vid enz... zou zijn. Er zijn heel veel verschillende soorten proccesoren bijvoorbeeld, maar ik zou zo niet weten wat nou echt nodig is en wat overbodig is.

een dual core 1,6 ghz procesor kan jouw taken makkelijk aan. sneller is natuurlijk beter, maar dat wordt wel lastgier met jouw budget, ook omdat je een wat betere videokaart wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan