laptop screen protector

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastertje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Hallo mensen,

ik heb niet een groot probleem alleen ik vraag me af of iemand weet of er een screen protector is die je tussen je toetsenbord en scherm kan plaatsen zodat je scherm niet vies wordt van je vieze toetsenbord. Want bij mij komen er afdrukken van mijn toetsenbord op me scherm. Een ander probleem is dat ik de sony tx serie heb en van crumpler heb je wel zo een ding dat heet dan the slip link en dat lijkt me ******* handig weet iemand of er ook zoiets vergelijkbaars is in mijn formaat, 11.1 inch... Many thanks

Volgens mij is het niet hellemaal goed dat je toetsen je scherm raken. Zitten er nog wel rubbertjes tussen? Maar volgens mij zijn zulke dingen wel te krijgen bij een computer-winkel.

Ja rubbertjes zitten er tussen maar volgens mij is het zo ontworpen zodat ie optimaal dun kan zijn.... Nog nooit in een winkel gezien.... hij kwam aan met zo een rood zacht ding ertussen maar dat ziet er niet echt mooi uit.... Welke winkel heb je um eens gezien, anders moet ik zelf maar 1 naaien :shocked:

Sorry hoor maar elke winkel zou zoiets als the slip van crumpler moeten hebben die ua formaat 11,1 inch is? Moet niet zo een stukje stof of materaal zijn liefst net als the slip een beetje mooi, dus uh geen verpakingsmateriaal...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan