Hoi,
Ik hoop dat iemand die dit leest me zou kunnen helpen.
Mijn laptop is langzaam en slaat steeds vast.
Een tijdje geleden heb ik daarom alles van me laptop gegooid en alles opnieuw geinstalleerd.
Het leek te helpen, maar nee. Na twee dagen was het weer hetzelfde.
Ik bracht hem naar een computerwinkel en die zijden dat me accu niet meer goed was en een nieuwe moest kopen. Dat heb ik gedaan en niks is veranderd. Toen hebben ze Internet explorer vervangen voor Mozilla Firefox, waardoor me internet nu echt super snel is en dus geen problemen meer met vastslaan en traagheid op het internet.
Maar alles wat ik buiten om het internetten doe op mijn laptop is nog steeds traag en bij elke klik slaat ie bijna wel vast.
Misschien heeft iemand hier een oplossing? Want dit is behoorlijk irritant!
Mijn laptop is altijd super snel geweest.
Mvg,
Mandy
Ik hoop dat iemand die dit leest me zou kunnen helpen.
Mijn laptop is langzaam en slaat steeds vast.
Een tijdje geleden heb ik daarom alles van me laptop gegooid en alles opnieuw geinstalleerd.
Het leek te helpen, maar nee. Na twee dagen was het weer hetzelfde.
Ik bracht hem naar een computerwinkel en die zijden dat me accu niet meer goed was en een nieuwe moest kopen. Dat heb ik gedaan en niks is veranderd. Toen hebben ze Internet explorer vervangen voor Mozilla Firefox, waardoor me internet nu echt super snel is en dus geen problemen meer met vastslaan en traagheid op het internet.
Maar alles wat ik buiten om het internetten doe op mijn laptop is nog steeds traag en bij elke klik slaat ie bijna wel vast.
Misschien heeft iemand hier een oplossing? Want dit is behoorlijk irritant!

Mijn laptop is altijd super snel geweest.
Mvg,
Mandy