Laptop sluit zelf af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iniesta

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2010
Berichten
2
Hoi,

Ik zit met een probleempje, mijn laptop sluit na een tijdje zelf af

ik heb het vermoeden van een virus maar weet echt niet zeker, ik heb al een virusscan over de hele pc laten gaan maar dit heeft dus kennelijk niet geholpen

wat er precies gebeurd is dat ik gewoon bezig ben, en het is in 1 x uit, hij geeft geen melding ofzo

als ik hem daarna weer aanzet krijg ik alleen zwart beeld, maar als ik de knop ingedrukt hou en weer aanzet doet ie het gewoon weer waarnaar ik vervolgens(na een veel kortere tijd) op hetzelfde probleem stuit

eigenlijk heb ik geen idee wat het is,

iemand die mij kan helpen
 
Als je met de adapter géén problemen hebt, is het misschien een kwestie van energiebeheer.
 
Hoi,

Mogelijk een te hoge temperatuur. Controleer eens met PcWizard van CPUID.

Ik denk overigens niet dat de oorzaak het energiebeheer is, want dan zou Windows afsluiten op de 'normale' manier. Je krijgt dan op het scherm zichtbaar dat hij ofwel helemaal wordt afgesloten, ofwel in de slaap- danwel sluimerstand wordt gezet.
Ook het zwarte scherm bij opstarten en het ingedrukt houden van de aan\uitknop duidt op een ánder probleem.
 
Zou zeker kunnen. Als de warme lucht er aan de onderkant uit wordt geblazen, moet je de laptop op blokjes zetten (van bijv. piepschuim) zodat de warme lucht de ruimte krijgt.
 
Denk zelf idd nu ook meer aan zoiets dan aan een virus, aangezien hij het vandaag gewoon heeft gedaan en zonder problemen heeft zitten scannen( vond overigens niets)

ik wacht nog even af, hou jullie op de hoogte, alvast bedankt in ieder geval
 
Misschien dat hij een bepaaalde hardware niet herkent en daarom uitvalt ?
 
aangezien hij het vandaag gewoon heeft gedaan
Ligt er wel aan wát je doet. Tekstverwerken of surfen is lang niet zo belastend, dus wordt ie misschien niet te heet. Wat doet ie bij een tijdje videobewerken en renderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan