laptop sneller maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emily14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik zou graag mijn laptop wat sneller willen maken. Iemand een idee hoe?
Ik heb mijn schijfruimte al aangepast.

Hoi,
Je zou wat meer werkgeheugen kunnen zetten zal je alleen even moeten melden welk notebook je hebt en eventueel met hoeveel geheugen of is die standaard, en je zou ccleaner kunnen gebruiken hier staat hoe je de ccleaner moet gebruiken en dan de uitleg van gast0225

Hoi,

Sorry dat is de grote van je hd maar als het dit notebook is zou er al 4 gig werkgeheugen in zitten even naar ram geheugen kijken op de link.
Je zou eventueel even met pc wizard kunnen kijken hoeveel je hebt

Laatst bewerkt:
Ja die link die je stuurde van die laptop, die heb ik ook ja.

alleen wil die download van pc wizard niet lukken hij geeft een foutmelding aan.
maarja.

wat moet ik verder doen? ;p

Hoi,
Je kan ook met rechter muisknop deze computer en daar zou je ook het aantal gig geheugen kunnen bekijken alleen niet welk type maar kijk eerst hier eens naar.

bedoel je;
geheugen(RAM)? als je dat bedoelt;
dat geheugen is 4gb

Hoi,

Dan zijn de opties op om het notebook sneller maken maar is hij langzamer als toen je hem pas had want op zich moet hij toch vrij rap zijn.
Heb je ccleaner al gebruikt?

ja ccleaner heb ik al gebruikt.
myn laptop is vooral traag als ik bijv. op msn mijn webcam gebruik of als ik op skype met iemand bel.
vriendin van mij heeft dat niet. dus dat zal dan aan mijn laptop liggen.

Hoi,

Als je in ccleaner kijkt bij gereedschap daar staat ook opstarten bij wil je eens melden wat er allemaal opstart

XP of Windows 7 erop zetten (als er tenminste drivers voor zijn) dan is het hele ding 2-3x zo snel

deze programmas starten er op.
ik heb nu windows vista, maar hoe zou ik dan windows 7 erop moeten installeren(downloaden?)

Bijlagen

• programmas die opstarten.jpg
    programmas die opstarten.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 63
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan