Laptop Software?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toshiba93

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Hallo beste mensen , sorry dat ik jullie nogal regelmatig lastig val met misschien wel domme vragen ;p

Maja wat ik dus wilde vragen , ik heb dus gisteren een Toshiba Laptop gekocht en toen ik hem opstarte zaten er al een paar programma's op (Picasa2 & Myphotobook) ik ken deze dingen niet en ik denk ook dat ik die programma's ooit ga gebruiken , mag ik die programma's gewoon verwijderen of zijn het toch belangrijke dingen?:thumb:

En ook staat er op m'n bureaublad allerlei snelkoppelingen , ik zou er graag een paar van verwijderen (kwestie van het overzichterlijker te maken) :

Bv dingen zoals :

- Toshiba Assistent
- Toshiba Tempro Service
- Toshiba Gebruikerslicentie
- Toshiba Herstelschijf maken

en van die dingen , ik wil dat wel behouden alleen wil het ik het van mijn bureaublad af , maar als ik zoiets verwijder op mijn bureaublad , gaat het dan volledig van mijn pc af of alleen die snelkoppeling? :o:thumb:

Bij voorbaat dank :thumb:

Nee, dan blijft het wel op je pc staan en je kunt er nog bij via Start,Alle programma's. Je kunt het dus gerust verwijderen

Al zou ik wel even die herstelschijf gaan maken!

En de programma's die je noemt als picasa, ja dat kan je gewoon verwijderen. Wil je het hele programma kwijt, doe dit dan via start --> instellingen --> configuratiescherm --> programma's verwijderen.

Ben je niet zeker of je iets zomaar kan verwijderen, vraag het dan eerst!

Al zou ik wel even die herstelschijf gaan maken!

En de programma's die je noemt als picasa, ja dat kan je gewoon verwijderen. Wil je het hele programma kwijt, doe dit dan via start --> instellingen --> configuratiescherm --> programma's verwijderen.

Ben je niet zeker of je iets zomaar kan verwijderen, vraag het dan eerst!

Ja ik heb al 2 back up dvd's gemaakt gisteren toen ik heel het systeem aan het installeren was :D:thumb:

Maar toch bedankt :thumb:

Geen probleem en ook hier, is je vraag opgelost, deze dan ook even op opgelost zetten. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan