hasie
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
even voor de duidelijkheid
ik heb voor mijn kindje de sims gekocht
ze heeft een laptop p4m 1.8 mhz
nu heb ik de hele klacht naar ea gemaild lees mee
ik heb dus gekocht
sims superdeluxe
sims superstar
sims op vakantie
sims hot date
sims beestenboel
sims abracadabra
alles werkt naar toebehoren totdat sims abracadabra werd geinstaleerd
hij gaf al problemen bij het instaleren
de cd player kon de cd niet lezen en als ik via mijn computer naar (d) dvd cd-rw schijf gaat blijf de computer vastlopen
je hoort de cd draaien maar hij kan het gewoon niet lezen
en toen die het pakte heb ik het geinstaleerd maar nu als je sims wil opstarten moet er persee cd1 van abracadabra erin en dat wil natuurlijk niet echt lukken
soms pakt die het ineens wel maar dan moet je ook geluk hebben
maar als ik die andere cd`s van sims erin stop pakt die het in 1 keer ook de 2 de en 3 de cd van abracadabra aleen de eerste cd heb ik problemen mee.
mijn idee erover is dat die abracadabra cd wat zwakker is geinstaleerd dat de computer het net niet kan lezen
en dit heb ik als antwoord terug gehad.
De goede volgorde om de Sims te installeren is als volgt:
- De Sims Basis
- De Sims het rijke Leven
Indien u de Sims Deluxe heeft, installeert u deze gewoon
op de normale manier.De Sims Deluxe is de Sims Basis en
de Sims het Rijke Leven samen(met nog enkele extra's)
- De Sims Party
- De Sims Hot Date
- De Sims op Vakantie
- De Sims BeestenBoel
- De Sims Superstar
- De Sims Abracadabra
Indien u delen van de sims niet heeft kunt u deze uiteraard gewoon overslaan in de installatie.
Belangrijk :
Belangrijk is wel dat u de Sims op moet starten met de laatste uitbreidingsset die u heeft.Dus als u bijvoorbeeld de Sims BeestenBoel heeft als meest recent pakket moet u het spel opstarten met de CD van Beestenboel.Dit moet u ook doen als u bijvoorbeeld de Sims Deluxe wil spelen.
Tog, heb ik door uw dxdiag bekeken, en u kan het volgende probeeren om Sims Abracadabra te instaleeren:
1- Firmware updaten: Gewoon vanaf de site van de fabrikant (Phillips, Siemens...) van uw CD of DVD ROM speler.
2- Videokaart updaten: Vanaf de site van de fabrikant van uw videokaart (www.sis.com) en de laaste driver downloaden.
Mocht dit niet helpen, kunt u ons nogamls contacteren
dan weer een 0900 nummer bellen en half uur aan het lijntje gehouden worden
:evil:
het instaleren heb ik dus helemaal op volgorde gedaan maar die abracadabra pakt de laptop niet
als ik het in mijn pc doe lees die de cd wel?
nu zeg ze 1- Firmware updaten: Gewoon vanaf de site van de fabrikant (Phillips, Siemens...) van uw CD of DVD ROM speler.
hoe kom ik daar achter ?
wat ik via eigenschappen hardware erachter kom is
qsi dvd/cdrw sbw-161
is dit het soms ?waar find ik die firmware ?
wie helpt mij
groetjes
hasie
ik heb voor mijn kindje de sims gekocht
ze heeft een laptop p4m 1.8 mhz
nu heb ik de hele klacht naar ea gemaild lees mee
ik heb dus gekocht
sims superdeluxe
sims superstar
sims op vakantie
sims hot date
sims beestenboel
sims abracadabra
alles werkt naar toebehoren totdat sims abracadabra werd geinstaleerd
hij gaf al problemen bij het instaleren
de cd player kon de cd niet lezen en als ik via mijn computer naar (d) dvd cd-rw schijf gaat blijf de computer vastlopen
je hoort de cd draaien maar hij kan het gewoon niet lezen
en toen die het pakte heb ik het geinstaleerd maar nu als je sims wil opstarten moet er persee cd1 van abracadabra erin en dat wil natuurlijk niet echt lukken
soms pakt die het ineens wel maar dan moet je ook geluk hebben
maar als ik die andere cd`s van sims erin stop pakt die het in 1 keer ook de 2 de en 3 de cd van abracadabra aleen de eerste cd heb ik problemen mee.
mijn idee erover is dat die abracadabra cd wat zwakker is geinstaleerd dat de computer het net niet kan lezen
en dit heb ik als antwoord terug gehad.
De goede volgorde om de Sims te installeren is als volgt:
- De Sims Basis
- De Sims het rijke Leven
Indien u de Sims Deluxe heeft, installeert u deze gewoon
op de normale manier.De Sims Deluxe is de Sims Basis en
de Sims het Rijke Leven samen(met nog enkele extra's)
- De Sims Party
- De Sims Hot Date
- De Sims op Vakantie
- De Sims BeestenBoel
- De Sims Superstar
- De Sims Abracadabra
Indien u delen van de sims niet heeft kunt u deze uiteraard gewoon overslaan in de installatie.
Belangrijk :
Belangrijk is wel dat u de Sims op moet starten met de laatste uitbreidingsset die u heeft.Dus als u bijvoorbeeld de Sims BeestenBoel heeft als meest recent pakket moet u het spel opstarten met de CD van Beestenboel.Dit moet u ook doen als u bijvoorbeeld de Sims Deluxe wil spelen.
Tog, heb ik door uw dxdiag bekeken, en u kan het volgende probeeren om Sims Abracadabra te instaleeren:
1- Firmware updaten: Gewoon vanaf de site van de fabrikant (Phillips, Siemens...) van uw CD of DVD ROM speler.
2- Videokaart updaten: Vanaf de site van de fabrikant van uw videokaart (www.sis.com) en de laaste driver downloaden.
Mocht dit niet helpen, kunt u ons nogamls contacteren
dan weer een 0900 nummer bellen en half uur aan het lijntje gehouden worden
:evil:
het instaleren heb ik dus helemaal op volgorde gedaan maar die abracadabra pakt de laptop niet
als ik het in mijn pc doe lees die de cd wel?
nu zeg ze 1- Firmware updaten: Gewoon vanaf de site van de fabrikant (Phillips, Siemens...) van uw CD of DVD ROM speler.
hoe kom ik daar achter ?
wat ik via eigenschappen hardware erachter kom is
qsi dvd/cdrw sbw-161
is dit het soms ?waar find ik die firmware ?
wie helpt mij
groetjes
hasie