Laptop Standaard

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaptopLars

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2011
Berichten
18
Hallo Helpers,

Ik ben op zoek naar een laptop standaard. Weet niet of deze er zijn.
Ik heb al wat op sites zitten kijken maar vind niet echt een geschikte.

Ik zoek een laptop standaard voor in bed of op de bank. Als ik bijvoorbeeld op de bank lig wil ik hem net over m'n buik/benen kunnen zetten met m'n laptop erop. Het is dan de bedoeling dat hij niet op m'n buik ligt, maar met punten op de bank/bed steunt.
Hij moet dan eigenlijk in hoogte verstelbaar zijn en m'n laptop moet ik naar me toe kunnen kantelen.

Heeft iemand een idee of deze standaarden er zijn?
Ik zie nu alleen standaarden die je gewoon voor op de tafel kan gebruiken.

Met vriendelijke groet,
 
Klinkt misschien een beetje raar, maar je moet even op de site van TellSell of Tommy's Teleshopping kijken. Volgens mij heeft een van die twee precies wat je zoekt! Dat het niet meer op TV is betekent niet dat het ook uit assortiment is...

Ja gevonden: De TableMate van Tommy's Teleshopping.
 
Laatst bewerkt:
Met of zonder koeler?
een hele simpele aan de hand van je eerste post zou misschien deze zijn?
 
Hé jongens,

Bedankt voor de snelle reactie!
Die standaard die Marcell96 laat zien bij de Ikea past het beste bij wat ik bedoel.
Ik moet alleen zeggen dat hij er niet heel stevig uit ziet. Ik heb een 17'' laptop, die niet heel licht is.
Maar voor 10$ ben je nooit bekocht.
De vraag is alleen hoe krijg ik dat ding naar Nederland? Bij de Nederlandse Ikea zie ik hem er niet bij staan.
Die link die je nu hebt is voor de VS.
Een cooler is voor mij niet nodig.

Het mooiste zou eigenlijk alleen nog zijn als ik die ondergrond waar de laptop op staat kan verstellen.
Zodat als je in bed lig je laptop precies kan zetten dat je het goed ziet.

Weet niet of die er nog zijn?

Met vriendelijke groet,
 
Ik heb hem al gevonden. Wel frapant dat hij in NL 13eu kost terwijl de euro meer waard is als de dollar.
Niet dat die 4eu mij uitmaakt hoor:p

Maar iemand nog een idee voor een verstelbare standaard? Anders bestel ik deze.

Met vriendelijke groet,
 
Kan je bij Ikea thuis laten bezorgen voor een normale prijs?
Ik zie dat ze wel een transportservice hebben maar dit is vanaf 29 euro. Dat heb ik er niet voor over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan