Laptop start alleen goed in veilige modes

Status
Niet open voor verdere reacties.

roodhekje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2010
Hallo allemaal,

Ik heb een Medion laptop die al een paar dagen raar doet.
Eerst liep hij vast en gaf een zwart beeld, daarna heeft hij het af en toe normaal gedaan.
Nu vraagt hij elke keer hoe ik hem wil opstarten, het geen alleen werkt in veilige modes.
Alleen dan krijg ik redelijk beeld (alles groot) en kan ik hem een film laten draaien zonder dat deze vast loopt.Een defect geheugen denk ik dus niet, als ik me afmeld om vervolgens bij 1 van mijn kids in te loggen gaat het of goed of ik krijg een raar gekleurd beeld waarvan ik vaag alles nog kan herkennen. Weet iemand hoe dit komt en of op te lossen? Ligt dit aan mijn videokaart?

Groetjes, Eef

Laatst bewerkt:
Heb je al een systeemherstel geprobeerd in veilige modus?

Hallo, ja ik heb dat al geprobeerd, maar ook dat helpt niet.
Als ik hem opstart kan het soms wel 3 a 4 minuten duren voordat hij iets gaat doen.
Soms kan ik aangeven hoe ik hem wil starten, maar hij reageert alleen op veilige modes met netwerkopties. Tis mij een raadsel.

Groetjes, Eef

ik heb ook zoiets gehad op mijn vorige laptop (ja die heeft alles gehad:p)
als je systeemherstel doet (terug zetten van fabrieksinstellingen en alle bestanden wissen)
zou het opgelost moeten zijn

Nog iets geprobeerd, en euh............hhmm nu krijg ik een code 43!
Ben bang dat ik nog verder van huis ben met deze code.
Iemand nog een oplossing voor code 43, ik weet het echt niet meer.
Ik heb nog even op het internet gekeken onder code 43 maar ook hier kom ik niet uit.:(

mischien wat meer details?

maar als je een externe hdd of zoiets hebt zou ik echt een system restore doen

Hij geeft code 43 bij de videokaart, heb al andere drivers geprobeerd maar ook dit werkt niet. Misschien heeft het probleem wel te maken met oververhitting?
Denk toch dat ik morgen maar even naar een pc winkel stap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan