Laptop start enkel op in slaapstand/sluimerstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hulpnodigg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Hallo,

Ik ben er niet precies uit wat de reden ervan is, maar mijn laptop start sinds gisteren alleen nog maar op in slaapstand, en ontwaakt daar niet meer uit , ongeacht welke knoppen je indrukt. Dit gebeurde nadat ik mijn laptop dicht had geklapt, waarna hij dus in slaapstand/sluimerstand gaat. Vervolgens zou de laptop automatisch weer aan moeten gaan wanneer ik hem open klap (of een toets indruk), maar dit doet hij dus niet meer. Ik heb een Compaq Presario CQ61, van nog geen 1,5 jaar oud. Als ik hem aanzet gaat het power-lampje wel branden en dan gaat de ventilator ook een paar seconden draaien, maar daarna houdt hij op. Het lampje blijft wel branden, alleen verder doet hij dan niks meer. Hij laadt ook geen beeld zien en je komt dus ook niet in de bios.

Ik heb de accu er al uitgehaald, stroom eraf gehaald, de aan/uit knop 7sec ingedrukt en de laptop nog een keer aan gedaan etc. maar niks wil tot nu toe werken.

Ik zou het erg waarderen als iemand hier iets op weet!

Groet,

Robin

Laatst bewerkt:
Heb je de laptop misschien hard dichtgeklapt? Anders zou ik je aanraden om aanspraak te maken op je garantie.

hey,
ik heb ook een een Compaq laptop,

het originele scherm is inderdaad heel kwetsbaar, ik heb het ook eens hard dichtgeklapt.

maar voordat je hem gaat laten herstellen, probeer hem eens op te starten in veilige mode. opstarten en f8.
als dat niet werkt probeer dan opstarten en esc voor het start-up menu.

als dat niet werkt zou ik hem toch eens naar een winkel brengen. maar voordat je hem daar afgeeft vraag even of hij er snel naar kan kijken, anders ben je hem mss voor niks een week kwijt!!

ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan