Laptop start niet meer begint met piepen en houdt niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

satanixx

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2012
Hallo,

Ik heb een dell expiron 5520. Hij wil niet meer starten. Als ik hem aan zet gaan de lampjes allemaal even aan en vevolgens begint de laptop te piepen. Dit piepen stopt vervolgens niet meer. het scherm blijft zwart.

Ik kan ook niet van cd starten. Zover komt hij schijnbaar niet.

Ik heb nog garantie dat is het probleem niet maar ik wil er nog eerst wat data vanaf halen. De laatste backup is van 6 weken geleden.

Misschien weet een van jullie raad.

Bedankt alvast

Welkom op Helpmij.nl.:)

Haal de stroom adapter eraf en ook de accu eruit halen. Dan een aantal seconden de aan/uit knop ingedrukt houden. Dan accu er weer in en stroom erop. Kijk een wat ie dan doet. Piepen is meestal geen goed teken trouwens.:(

Hoi crash

Dank voor je welkom,

Helpt helaas niet. Hij begint gewoon met piepen.

Gr.

Ben bang dat je dan niks meer kunt doen. Piepen is vaak een hardware probleem, dus 2 januari naar de winkel terug.

Voordat je naar de winkel gaat kan je nog ff checken of je geheugenbankjes er nog goed inzitten.
Als die het niet doen, kan dat ook resulteren in constante gepiep en geen beeld.

Op zich een goed plan echter dat kan ik beter even aan dell vragen ivm de garantie lijkt me. Op zich is het geen probleem om het te doen. Ik heb de pc via internetbesteld. kreeg nog wat korting via mijn werk.

afblijven, veel toestellen zijn verzegeld, als je ze zelf opent ben je je garantie kwijt.

Was ik al bang voor ik zal maar eens met dell gaan bellen. Tenzij er hier nog goede ideen komen.

Hoi allemaal,

Dell heeft het moederboard vervangen. Pc doet het weer.

Bedankt voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan