Laptop start niet meer op en krijg BSOD

Status
Niet open voor verdere reacties.

desi92

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2012
Berichten
9
Hallo,

sinds gisteren heb ik een probleem met mijn laptop, Tijdens het verwijderen van een spel, bleef de laptop vast hangen en viel hij uit, sindsdien krijg ik hem niet meer opgestart, krijg ik elke keer bij het aanzetten schrijfcontrole die ik dan elke keer weer uitvoer. Ook krijg ik dan het beginscherm met een ogenblik geduld, dit staat er een paar minuten waarna mijn scherm óf zwart wordt of BSOD krijg. Bij BSOD krijg ik elke keer een andere fout te zien. Opstarten via veilige modus doet die niet, opstartherstel pakt niet en foutopsporing pakt die ook niet.
ook krijg ik vaak een pop up met het volgende:
- WerFault.exe
0x7649098B The requid data was not placed into memory because of an I/O error Status of 0x0000010

Laptop is 4 á 5 weken geleden helemaal gereset door een bedrijf en deze heeft ook een virusscanner erop gezet. (laptop is gereset omdat ik ook elke keer weer BSOD kreeg en ik niet verder kwam dan het startscherm, kwam toen doordat ik er 2 virusscanners had. daarna deed die het weer goed)
Nu ben ik een leek wat laptops/ PC's betreft en zit nu echt met mijn handen in het haar omdat ik niet weet wat ik moet doen.
Ik heb deze laptop nodig voor school en heb niet alle bestanden op tijd op een USB kunnen zetten die ik nodig heb.

kan het iets te maken hebben met het geheugen omdat er tijdens een uninstal poging iets fout is gegaan?

Wat kan ik hieraan doen, is hier nog wel wat aan te doen ?
 
als je echt je bestanden nodig hebt kan je altijd je hdd uit je laptop halen en die aan een andere computer vast maken. welke windows heb je? en hoe oud is de laptop/schijf?
probeer ook even je memory er uit en er in te zetten. reset ook even je bios misschien heb je daar dingen aangepast wat niet aangepast mag zijn.
mvg laurens
 
Persoonlijk denk ik dat het verwijderen grondig mis is gegaan. Indien je een linux live CD hebt (b.v. via knoppix.nl) of een Windows CD/DVD kan je proberen of dan je laptop nog een keer wil opstarten...
 
ik heb window 7, laptop ik van september 2011.
dat wat ik probeerde te verwijderen was een uitbreidingspakket van the sims, heb het via configuratiescherm en dan de stappen die erna moet doen, toen bleef de laptop hangen en viel hij dus uit. had verder niks open staan was alleen bezig met verwijderen.
veilig modus pakt niet, als ik via veilige modus op wil starten, krijg ik zwart scherm met witte letters en daarna weer het scherm met een ogenblik geduld paar minuten wachten en krijgt dan BSOD. Ik kom dus helemaal niet meer bij mijn start scherm, kan niks aanklikken via start of iets dergelijks, krijg ook niet meer het gebruikersicoontje te zien waar ik altijd op moest klikken. Werken die CD's dan wel ?

met die Hdd eruit halen gaat mij niet lukken ben ik bang, ik ben een leek wat laptops betreft en zou niet weten wat wat is.
 
Start op met de Win7 cd en voer opstartherstel eens uit.
 
Ik zal toch eerst vanaf een CD of DVD opstarten om te kijken of misschien slechts de harde schijf op is. Knoppix kan je gratis downloaden en heel oudewets op een CD branden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan