laptop start niet meer op na plaatsen van nieuw werkgeheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tidolf

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2013
hallo

Ik heb in mijn acer aspire 5742-5464g32mnkk 4gb aan werkgeheugen bijgeplaatst in het bovenste poortje, daarna starte de laptop niet meer op...hij maakt wel geluid maar het scherm blijft zwart. ik heb hierna weer mijn oude geheugen terug geplaatst maar dit heeft hetzelfde effect.
iemand enig idee wat ik moet doen?

Ik hoop dat je wel een antistatische armband hebt gebruikt, anders kan het fataal zijn voor je moederbord..

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Even handig om merk en type bijgeplaatste geheugen te melden, en probeer in dit topic het laatste bericht eens met je oude geheugen erin.

Dit hb ik niet gedaan.. Maakt dit heel veel uit?is mij in de winkel ook niks over verteld! Hoe kom ik erachter of er iets kapot is??

Het bijgeplaatste geheugen is 4gb ddr3 1333 sodimm 1.35v 204 pin

ook de link in me eerste bericht van ander topic al geprobeerd

Helpt helaas ook niet. Hoe kan ik erachter komen of er iets kapot is omdat ik geen armband heb gebruikt?

1. Haal de netstroom kabel uit de laptop.
2. Haal de accu uit de laptop.
3. Houd de aan/uit-knop 30 seconden ingedrukt.
4. Houd de aan/uit-knop nog steeds ingedrukt, maar doe tegelijkertijd de accu en/of de netstroom kabel weer in de laptop.
5. Druk op de aan/uit-knop.
6. Ik hoop dat hij nu weer werkt, althans dit is de workaround voor een Acer TravelMate 7730 (die ik heb).

Helpt ook niet.. Hij blijft ong 10 min aan zonder beeld te geven en valt dan vanzelf uit

Hmm... misschien kan er ergens iets een beetje los zitten?
Of is er misschien een beetje vocht (zoals zweet) ingekomen?

Laatst bewerkt:
Maar zit het geheugen wel helemaal goed aangedrukt?

Het is geregeld, ben naar de winkel geweest. het lag gewoon aan het nieuwe werkgeheugen deze was kapot of niet de juiste voor mijn laptop! Thnx voor jullie hulp!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan