Laptop Start Niet Meer Op ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casa_Mootje

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2004
IK heb een P4 laptop alleen ik heb sins kort een probleempje "hij start niet meer op" je hoort een gezoem zeg maar maar hij start niet door en de scherm blijft ook zwart.

Weet iemand misschien waar het aan ligt hij stond eerst gewoon aan en toen pats boem uit en sinds toen start ie niet meer door.

Wie Kan Mij Ermee Helpen

Dank U

Wat je kunt proberen:

Accu eruit halen. Netvoeding aansluiten en dan opstarten.

Gaat dat wel?

Lijkt een kortsluiting of een voedingprobleem. In beide gevallen is er maar een oplossing.
Ter reparatie aanbieden en hopelijk zit er nog garantie op.

Hallo

Hebt ge helemaal geen beeld bij het opstarten?
Probeer met een opstartdiskette
welke windows heb je?

jean

Hallo,

Om welk merk laptop gaat het hier? Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem met mijn laptop (Acer). De laptop gaat deze of volgende week voor reparatie weg.

Gr.

Kent iemand misschien een persoon die het voor mij kan repareren ofzo want jah naar een winkel brengen is toch iets duurder...

Accu eruit halen en dan met netvoeding opstarten heeft niet mogen werken?

Heb je geen garantie meer?

Bij mij werkt het niet met accu eruit halen etc... Heb al alles geprobeerd om de laptop weer te starten maar het lukt niet. gelukkig valt m'n laptop nog onder garantie.

Valt jouw laptop nog onder garantie Casa_Mootje?

Zou ook nog een kapotte Hardddisk kunnen zijn.
Doe je XP cd er eens in en start dan op, wanneer dit lukt is mogelijk je HD kapot.

Nou Casa_Mootje ik heb mijn laptop eindelijk terug en het moederbord bleek stuk te zijn. Jammer dat ze er niet bij hebben gezet wat op het moederbord maar ja.

Mijn laptop doet het nu weer maar ik kan em direct weer terug sturen omdat 1 van de 2 256MB Dimms stuk is :mad: . En er dan ook nog bij zetten dat ze een hardware diagnose hebben uitgevoerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan