Laptop start niet meer op..

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjeffie30

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2004
Mijn laptop is gevallen...nu start hij niet meer op.
Hij start op met de vraag in welke modus ik wil opstarten...wat je dan ook probeert, hij blijft in een soort loop zitten en dus na 5 minuten weer met het zelfde scherm terug.

Ook opnieuw installeren met de xp cd lukt niet, als hij de boel wil gaan formateren, blijft de teller op 0% staan.
Ik heb het vermoeden dat er door deklap ergens een chippie of zo de boel tegen houdt.

Wie heeft er een tip, hoe ik kan zien waar het systeem op blijft hangen ?

Het is een Fujitsu Siemens pIII met xp pro erop.

Laatst bewerkt:
sjeffie30 zei:
Mijn laptop is gevallen...nu start hij niet meer op.
Hij start op met de vraag in welke modus ik wil opstarten...wat je dan ook probeert, hij blijft in een soort loop zitten en dus na 5 minuten weer met het zelfde scherm terug.

Ook opnieuw installeren met de xp cd lukt niet, als hij de boel wil gaan formateren, blijft de teller op 0% staan.
Ik heb het vermoeden dat er door deklap ergens een chippie of zo de boel tegen houdt.

Wie heeft er een tip, hoe ik kan zien waar het systeem op blijft hangen ?

Het is een Fujitsu Siemens pIII met xp pro erop.

Kapot zal wel,geen garantie meer ??

Klinkt mij als een gecrashte harde schijf. Als alles het verder doet behalve Windows opstarten of formatteren lijkt het mij dat je harde schijf het begeven heeft.

Je kan naar de lokale computerwinkel gaan en vragen of ze het even voor je willen testen en of hun een andere schijf willen proberen. (Als hij met nieuwe schijf nog niet werkt is er wat anders, maar dit is mijn vermoeden).

Garantie zit er niet meer op, het is al een ouwetje...
Ik ga eens proberen met een andere harde schijf...

sjeffie30 zei:
Garantie zit er niet meer op, het is al een ouwetje...
Ik ga eens proberen met een andere harde schijf...

lijkt meer op een losgeschten stekkertje want als als je hd stuk is krijg je eerder de melding operating system not found en kom je wel in de bios

Klinkt ook weer logisch...maar open schroeven heb ik al eens geprobeerd, maar daar snap ik werkelijk helemaal niets van...

Dan maar een reparatie bedrijvje opzoeken...:confused:

Hallo

Of ..... als snelle test , de betrokken p.c. eens opstarten d.m.v. een bootdiskette.

Zo weet je onmiddelijk of de rest v/d hardware nog in orde is.

Oeter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan