Laptop start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

cineti

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Als ik mijn laptop aanzet, komt het scherm van Packard Bell 2 seconden, en dan wordt het scherm zwart, en daarna is niets meer. Ik kan de laptop dus nu helemaal niet meer opstarten!

Ik weet totaal niet wat ik moet doen. Er komt zelfs niet meer het inlogscherm van Windows. Ik kan de pc totaal niet meer opstarten. Het is een Packard Bell Easynote laptop.

Wie helpt mij?

Kun je nog wel in veilige modus komen door tydens opstarten op F8 te tromellen?

Recovery

Hoi,

Volgens mij Heeft PB ook een recovery CD, misschien een optie?
Weet wel niet of hij dan al je bestanden nog bewaard of dat hij je terugzet naar fabrieksinstellingen, je kan misschien tussen beide kiezen.

Groeten,
Danny

Hulp benodigd!

Ik heb Windows XP er opnieuw opgezet van een DVD van mijn vriendin. Zij heeft een Fujitsu-Siemens laptop. Packard Bell levert géén Windows XP DVD's bij nieuwe pc's / laptops. :mad:

Nu is de situatie als volgt:

Als ik de laptop aanzet komt het startscherm van Packard Bell, enkele seconden later de boot-optie (cd-rom), enkele seconden later wordt het scherm zwart en doet hij verder niets meer. Ik kan wel weer opnieuw XP erop zetten, maar dan gebeurt waarschijnlijk toch weer hetzelfde.

Ook weet ik totaal niet welke drivers ik allemaal nodig heb voor de laptop.

Kan iemand mij zeggen waar en welke drivers ik moet downloaden voor deze laptop:
Packard Bell Easynote B3600.

Kan iemand mij tevens vertellen hoe ik XP op een computer moet zetten, die geen DVD erbij heeft geleverd origineel? Ik kan wel die DVD pakken van de Fujitsu-Siemens, maar die installeert drivers waar de laptop van crasht (ervaring).

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan