laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

lohdijk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2008
ik heb een dell D600 laptop en deze start niet meer door geen beeld ik kan ook geen diagnotics programma draaien die dell beschrijft kan ook niet in de bios komen als de powerknop bedient wordt lijkt alles op te starten en na 10 sec valt alles weer in rust.
boven bij het toetsenbord staan 3 slotjes bij de middelste staat een 3 in het midden en die blijft branden en gaat na 10 sec uit ik kan de betekenis van de 3 sloten niet vinden.

ik hoop dat iemand mij daar mee kan helpen

gr lohdijk:(:(

Laatst bewerkt:
Van die lampjes moet je je niet te veel aantrekken, dat zijn de lampjes van caps lock, num lock en scroll lock... Heb je al eens proberen op te starten met een windows cd?

hallo ftmc bedankt voor je reactie maar heb die dingen al geprobeerd het lijkt wel of hij te warm is geworden ik zou niet weten hoe hij staat altijd op een tafel dus hij kan zijn warmte kwijt heb het programma HDD regenerator proberen te draaien maar de dvd speler loopt niet eens hij komt niet zover heb de hd en de dvd speler al los gehaald om te kijken of daar sluiting in zou kunen zitten maar ook niks ik kom niet eens in de bios ik denk toch dat ik dell moet raadplegen:(:(

ALs je de kast toch open hebt draaien alle fans goed en zit er niet overdreven veel stof op?
Als ie te heet word kan dat een oorzaak zijn.

hallo maikel heb ik ook al na gekeken totaal geen stof en alles draaid goed heb ook al een andere voeding geprobeert ik weet het niet ik hoop niet dat het in het moederbord zit als dat zo is kan ik beter een nieuwe laptop kopen

allen bedankt voor jullie aangedragen oplossingen ik heb de oplossing gevonden en het lag aan het geheugen bankje het is opgelost:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan