Laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

royroy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2008
Ik heb een Asus laptop Z92K. Nooit een probleem mee gehad, maar nu plotseling start hij niet meer op. De laatste keer gewoon afgesloten, geen rare dingen gedaan ermee, niets gedownload of een stick eraan gehangen.... Als ik de startknop indruk, lijkt hij in eerste instantie te starten, maar direct gaan gaan de 4 led controle lampjes tegelijk knipperen en dan houdt alles binnen de eerste 10 seconden op. Het scherm gaat ook niet aan, dus ik zie ook geen foutmelding. Hij gaat niet helemaal uit, het stroomlampje blijft aan en ook zoemt ie alsof er niets aan de hand is en de fan slaat ook gewoon aan na een tijdje. Ik heb een paar maal opnieuw geprobeerd: startknop wat langer vast houden, korter... maakt niets uit, eigenlijk komt er alleen spanning op, verder niets, nada..... Iemand een idee wat ik moet doen? Of is ie overleden?
Thanks!

Klink als een powerboard probleempje. Als je nog garantie heb gelijk hierzo aanmelden.

RMA Asus

Misschien, kun je je geheugen ergens testen?

Als je geheugenbankje los zit of kapot is krijg je hetzelfde euvel!
Soms gaat dit vooraf met een aantal piepjes,soms ook niet! Bij mij zat een keer een geheugenbankje los, en kreeg toen ook geen beeld, maar had wel het gevoel dat alles functioneerde!, had het kaartje ff aangedrukt en alles deed het weer!

Waarschijnlijk is dit bij jouw niet, maar je weet nooit hé?!!

Mvg,
Chico79:)

Goeie tip, bedankt, maar dat lijkt het ook niet te zijn. En ik heb niets aan de recovery disks, want hij komt niet eens in de bios....

Nog iemand een tip?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan